poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Masterpress zwiększa moce produkcyjne o prawie 40%, aby wzmocnić swoją pozycję w Europie

- Reklama -spot_imgspot_img

Masterpress, dostawca drukowanych opakowań ozdobnych zwiększa swoje moce produkcyjne oraz ekspansję na nowe rynki europejskie. Inwestycja ta jest motywowana nastawieniem firmy w rozwój i zaangażowaniem w obsługę obecnych i potencjalnych klientów, poszukujących wysokiej jakości, innowacyjnych i bardziej zrównoważonych rozwiązań w zakresie druku i opakowań.

Rozszerzenie mocy produkcyjnych o około 16 milionów metrów kwadratowych rocznie, dzięki dwóm nowym maszynom do druku etykiet termokurczliwych, zwiększy produkcję białostockiej firmy o prawie 40%. Inwestycja w zwiększenie mocy produkcyjnych jest odpowiedzią na rzeczywisty i przewidywany wzrost popytu ze strony klientów, zwłaszcza we Francji, Niemczech, Austrii, Szwajcarii i krajach Beneluksu. Strategia inwestycyjna i rozwojowa Masterpress, koncentrująca się na nowych rynkach, obejmuje również zatrudnienie dyrektora sprzedaży – Erwanna Paugama, który może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w branży etykiet shrik-sleeve.

Dwie nowe 12- i 14-stacyjne hybrydowe maszyny drukujące mogą przetwarzać różne materiały i lakiery w ramach jednego cyklu drukowania, umożliwiając druk fleksograficzny UV, druk wypukły i alfabetem Braille’a, a także perforację wstęgi. Rozszerza to zakres kreatywnych, kolorowych i funkcjonalnych efektów dostępnych dla klientów Masterpress. Ponadto nowe maszyny zwiększają możliwości Masterpress w zakresie oferowania bardziej przyjaznych dla środowiska rozwiązań do druku etykiet termokurczliwych, obejmujących takie funkcje, jak energooszczędne suszenie UV LED i przyszłościowa możliwość drukowania na foliach o grubości nawet 12 mikronów, co pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie surowców.

Hala produkcyjna

„Dziś, inwestując w nasze moce produkcyjne i naszych pracowników oraz wchodząc na nowe rynki, koncentrujemy się na realizacji naszej długoterminowej wizji wzrostu organicznego. Chcemy to osiągnąć poprzez dostarczanie kreatywnych, niezawodnych i funkcjonalnych rozwiązań w zakresie dekoracyjnych opakowań z nadrukiem, ulepszanie naszych produktów i procesów oraz oferowanie wartości dodanej naszym klientom w Europie. Patrząc w przyszłość, naszą długoterminową, ambitną wizją jest ustanowienie i rozszerzenie fizycznej obecności produtków Masterpress na rynkach europejskich. Oczekuje się, że rynek rękawów termokurczliwych będzie rósł o 5-7% rocznie, a naszym celem jest podwojenie przychodów firmy w ciągu najbliższych 5-10 lat” – powiedział de Haan.

Jeroen de Haan

„Cieszę się, że mogę dołączyć do Masterpress w tym ekscytującym momencie i wspólnie wyruszyć w podróż mającą na celu wzmocnienie obecności firmy w Europie” – powiedział Erwann Paugam, dyrektor sprzedaży Masterpress. ” Z moim ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży rękawów termokurczliwych, mam nadzieję, że pomogę Masterpress efektywnie wykorzystać ich wiodącą na rynku technologię i wiedzę, aby wyróżnić się na rynku europejskich rozwiązań opakowaniowych.

Najwyższej klasy park maszynowy, wraz z zapleczem badawczo-rozwojowym, pozwala Masterpress działać sprawnie i elastycznie, niezawodnie i terminowo, zaspokajając różnorodne potrzeby naszych europejskich klientów „.

Założona w 1996 roku firma Masterpress jest europejskim liderem w dziedzinie wysokiej jakości etykiet i innowacyjnych drukowanych opakowań ozdobnych. Firma z siedzibą w Białymstoku oferuje kompleksowe rozwiązania w całym sektorze etykiet termokurczliwych: produkcję etykiet typu sleeve, etykiet samoprzylepnych, usługi aplikacji etykiet, a także produkcję, sprzedaż, instalację i serwis pełnych linii do aplikacji etykiet typu shrink-sleeve.

Źródło i zdjęcia: Masterpress


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 360 PLN/rok (brutto)
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań