Marketing, na którym wszyscy się znają. Tak, dokładnie tak to wygląda w praktyce. I oczywiście praktycznie nie ma to nic wspólnego z nowoczesnym marketingiem, niektórzy używają wręcz słowa mix-marketing. Dlatego cieszymy się, że czasami pojawia się w naszej branży (co by nie mówić poligraficznej) coś, co od razu zdobywa rzesze entuzjastów.
Tak się stało z tradycyjną formą newslettera InDiGo!!!, którego wydawcą jest firma Digiprint. Do naszej redakcji dotarło ostatnie wydanie newslettera poświęcone dacie 8 marca, być może dlatego, że to dzień samych przyjemności. Piszemy ostatnie wydanie, bo jest to także numer zamykający czas pracy Alicji Bednarek w firmie Digiprint. Alicja tym samym żegna się z nami… czytelnikami.

A co w środku? Krótko i zwięźle o kobietach w poligrafii, wszak poligrafia jest… podobno kobietą. W krótkim fragmencie jest informacja, że to już 50% osób stanowiących zgraną firmę Digiprint… to właśnie kobiety, w dodatku zabierają głos w wypowiedziach w bieżącym wydaniu newslettera. Przy okazji otrzymaliśmy pięknie wycięty kwiat…
A czy do Was już dotarł? Swoją drogą, jest to chyba jedyny taki newsletter wydawany w naszej branży i na pewno jest to powód do dumy. Alicjo, strzał w dziesiątkę. W tym konkretnym przypadku, szewc chodzi w butach i to jakich!
A może Wy równeiż wydajecie tego typu korespondencję dla swoich klientów. Dajcie nam o tym znać, chętnie zaprezentujemy także Was!