Marketing i drukarnia i poligrafia. Słowem… emocje. Jeżeli tylko mieliście okazję wysłuchać naszego podcastu z serii NIEZBĘDNIK POLIGRAFA, w którym naszym gościem była Alicja Bednarek z firmy Digiprint, to już wiecie, że marketing i poligrafia mają bardzo dużo wspólnego. Podczas naszej rozmowy wspominaliśmy między innymi o tym, jak drukarnia może współpracować z klientem dając mu dodatkowe obszary działania.
I oto w naszej skrzynce pocztowej znalazło się kolejne wydanie INDI GO! czyli newslettera firmy Digiprint, o dziwo… wydawanego nadal w wersji tradycyjnej. O czym w środku możecie przeczytać? Cóż, tym razem nieco więcej o opakowaniach i emocjach. Jak wykorzystać pomysły, czy opakowanie może działać na nasze emocje?
A my zauważyliśmy coś, co dodatkowo wypadło z koperty… mniam, mniam… Prenumeratę newslettera na pewno możecie zrealizować na stronie firmy Digiprint.
Tymczasem my, zachęcamy Was do wysłuchania odcinka podcastu właśnie z Alicją Bednarek.