Nie ma chyba drugiego tak wspaniałego obszaru, na którym znają się wszyscy w biznesie. Każdym biznesie. Mowa o marketingu. Tutaj każdy jest wyrocznią i ekspertem. Ale jak jest naprawdę w naszej poligrafii? Czy są przykłady, pomysły na to, by zaprezentować swojej możliwości? Jak to robią inni? A może tradycyjna poligrafia… jako narzędzie powinna trafić do szuflady? O tym i nie tylko rozmawiamy z Alicją Bednarek z firmy Digiprint. To tylko część pierwsza rozmowy i raczej potraktujcie ją, jako wstęp do kilku innych, w których właśnie poruszamy tematy marketingu i drukarni.
Zresztą już dzisiaj zapraszamy Was do wysłuchania drugiej części, bo tam też usłyszycie dużo ciekawych informacji. Tymczasem premiera #35 odcinka podcastu NIEZBĘDNIK POLIGRAFA już jutro o godz. 15:00.
A druga część … też zapowiada się niezwykle ciekawie.
NIEZBĘDNIK POLIGRAFA, podcasty, w których prezentujemy różne oblicza poligrafii. Także takie, w których jest dużo inspiracji, śmiechu czy po prostu dużo merytoryki. Naszymi gośćmi są eksperci tej branży. Ludzie, którzy poświęcili swój czas na zdobycie wiedzy… i w dodatku, dzielą się nią właśnie z Wami. Zapraszamy do słuchania.