Wobec rosnącego na rynku problemu z pracownikami oraz coraz większych oczekiwań klientów, technologia RFID staje się jednym z najatrakcyjniejszych rozwiązań, z jakich może skorzystać przedsiębiorstwo chcące usprawnić procesy sprzedażowe bądź logistyczne i poprawić ich wydajność oraz efektywność kosztową. O tym, a także o przyszłości tego rozwiązania mówił Łukasz Chruśliński, European Sales Manager w firmie Mark Andy podczas V Kongresu Przemysłu Opakowań, jaki odbył się 26 września w czasie Międzynarodowych Targów Technik Pakowania i Etykietowania Taropak w Poznaniu.
Podczas swojego wystąpienia Łukasz Chruśliński nakreślił sytuację rynkową, jaka dotyczy producentów opakowań i etykiet oraz ich klientów. Wymienił problemy, z jakimi obecnie zmagają się firmy z tego sektora: coraz bardziej odczuwalny brak pracowników, potrzebę przyspieszenia procesów w produkcji i logistyce, rosnące potrzeby konsumentów, aby być obsłużonym w punktach sprzedaży sprawnie i szybko, ochronę i bezpieczeństwo.
Opierając się na doświadczeniach firm, które wdrożyły już technologię RFID, przedstawił argumenty dotyczące wdrożenia i korzyści płynące z tego faktu. Jak podkreślał, RFID znajduje zastosowanie obecnie w wielu dziedzinach życia, między innymi w magazynowaniu i logistyce, ale też w procesach przemysłowych, produkcyjnych, przy kontroli dostępu i zapewnianiu ochrony i bezpieczeństwa produktów, w handlu i wielu innych.
„Dziękujemy wszystkim, którzy przybyli na Kongres Przemysłu Opakowań do Poznania i których zainteresowało nasze rozwiązanie – mówi Lena Chmielewska-Bontron, European Marketing Manager w firmie Mark Andy. – Technologia RFID staje się coraz bardziej obecna w naszym codziennym życiu i mniej lub bardziej świadomie korzystamy z niej wszyscy.
Dlatego tak ważnym dla przedsiębiorców, którzy myślą dziś o rozwoju swoich firm i dopasowaniu tego rozwoju do potrzeb rynku jest zapoznanie się z tym innowacyjnym rozwiązaniem. Jesteśmy do dyspozycji wszystkich zainteresowanych (szczególnie firm obsługujących producentów żywności, kosmetyków, napojów itd.), którym nie udało się dotrzeć na kongres.
Zapraszamy do kontaktu z firmą Mark Andy – mamy w tym zakresie nie tylko dużą wiedzę, ale również gotowe rozwiązania do zaproponowania”.
Źródło: Mark Andy