spot_imgspot_img

Mark Andy po raz kolejny wspiera studentów

- Reklama -

Od wielu lat firma Mark Andy podejmuje szereg działań, które mają szerzyć wiedzę technologiczną wśród uczniów i studentów. Należą do nich spotkania, (często o charakterze warsztatowym), konkursy (m.in. Mark Andy Student Awards) oraz staż w jej polskim oddziale. W tym roku ww. inicjatywy zostały wzbogacone o kolejną – firma wsparła studentkę Zakładu Technologii Poligraficznych Instytutu Mechaniki i Poligrafii Politechniki Warszawskiej Julię Wojciechowską, przy testach badawczych do jej pracy inżynierskiej. Porównywała w niej druk fleksograficzny i tonerowy.

„Było nam bardzo miło wesprzeć Julię podczas testów do jej pracy inżynierskiej. Przeprowadziliśmy je wspólnie z firmami DuPont, Flexmar i drukarnią Albi 2002, która jest użytkownikiem naszych maszyn – mówi Lena Chmielewska-Bontron, European Marketing Manager Mark Andy. – Wiemy, że studenci poszukują tego rodzaju możliwości, my zaś zawsze chętnie otwieramy przed nimi swoje drzwi. Miło nam również, że do projektu włączyli się nasi partnerzy. Firma DuPont dostarczyła płyty fleksograficzne, które zostały naświetlone przez przygotowalnię Flexmar. Z kolei drukarnia Albi 2002 umożliwiła przeprowadzenie testów na maszynie Mark Andy”.

Julia Wojciechowska podkreśla, że studentom nie zawsze łatwo jest znaleźć tego rodzaju pomoc. Wiąże się bowiem ona z zaangażowaniem czasowym, a także – w przypadku materiałów – finansowym.

„Firma Mark Andy od razu zgodziła się na udział w tym projekcie. Co więcej, namówiła do tego swoich partnerów. Otrzymałam od niej również duże wsparcie merytoryczne, począwszy od pomysłu mojej pracy inżynierskiej. Miał on pierwotnie dotyczyć porównania techniki fleksograficznej z inną, a ostatecznie porównałam ją z techniką tonerową. Samo badanie było dla mnie bardzo ciekawe, a pracownicy firmy Mark Andy służyli mi na każdym etapie swoją wiedzą, doświadczeniem i pomocą. Przy tej okazji chciałabym więc serdecznie podziękować mojej promotorce – pani Katarzynie Piłczyńskiej, która pomogła mi w tym kontakcie. Ciepłe słowa kieruję również do firmy Mark Andy i jej partnerów, którzy pomogli mi w tym projekcie badawczym”.

„Również dla nas było to miłe, choć zupełnie nowe doświadczenie – dodaje Lena Chmielewska-Bontron. – Ponieważ jednak staramy się od lat podejmować różne działania skierowane do uczniów szkół oraz studentów uczelni poligraficznych, z chęcią wzięliśmy udział także w tym projekcie tym bardziej, że przeprowadzone badania będziemy mogli wykorzystać w naszej pracy. Dziękuję również naszym partnerom za ich zaangażowanie”.

Zapraszamy do udziału w kolejnej ankiecie. W tej pytamy Was o temat,
który wydaje się jednym z ważniejszych, bo próbujemy zdefiniować obszar działalności, jaką prowadzicie.

Jak chcesz by była postrzegana Twoja firma?

Podsumowanie, jak zawsze na łamach czasopisma lub/i na łamach serwisu WWW.
Bardzo dziękujemy za poświęcony przez Was czas.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio