spot_imgspot_img

Labelexpo Europe 2023 już za chwilę

Pierwsza edycja targów Labelexpo Europe od 2019 roku nabiera rozpędu, a największe na świecie targi druku etykiet i opakowań otworzą swoje podwoje w Brussels Expo w dniach 11-14 września. Czego możemy się spodziewać? Oto część pierwsza krótkiego przewodnika.

Labelexpo Europe 2023 prezentuje więcej nowych technologii i demonstracji na żywo niż jakikolwiek poprzedni pokaz i to w dodatku z udziałem ponad 600 wystawców. Kluczowe obszary, na których koncentrują się premiery nowych technologii, obejmują elastyczne opakowania, cyfryzację i automatyzację, z których wszystkie zostaną zaprezentowane na tegorocznych targach.

- Reklama -

HP, na przykład, wprowadza na rynek maszyną cyfrową 200k mid-web, następcę niezwykle udanego HP Indigo 20000, a firma prowadzi ekosystem “cyfrowej fabryki woreczków”, demonstrując produkcję woreczków i wykańczanie innych nieobsługiwanych folii, w tym etykiet termokurczliwych.

Ponadto we wtorek 12 września o godz. 11:00 HP będzie gospodarzem panelu dyskusyjnego dla liderów. Wśród prelegentów znajdą się Dimitri Stamatiou, wiceprezes ds. innowacji i inżynierii w MCC, Lee Pretsell, wiceprezes ds. opieki zdrowotnej i specjalności w CCL oraz Jens Nilsson, CTO w All4Labels. Omówią oni trendy makroekonomiczne wpływające na branżę druku etykiet i opakowań, w tym zrównoważony rozwój, niedobory siły roboczej i automatyzację.

Cyfrowy druk elastycznych materiałów opakowaniowych na bazie papieru zostanie zademonstrowany przez Xeikon na nowej maszynie TX-500 Titon oraz SCREEN na maszynie Truepress Pac520P – po raz pierwszy na targach Labelexpo.

Flexo powraca w wielkim stylu na tych targach. Nilpeter, Lombardi i BOBST zademonstrują drukowanie elastycznych opakowań i nieobsługiwanych materiałów foliowych na 26-calowych/670-milimetrowych maszynach fleksograficznych UV. OMET zadebiutuje na targach swoją modułową platformą fleksograficzną KFlex, a Mark Andy wprowadzi na rynek maszyną fleksograficzną z serii Pro, którą można zmodernizować do maszyny hybrydowej.

Zrównoważony rozwój jest kolejnym kluczowym tematem, a nowe premiery obejmują etykiety z tworzyw sztucznych Ocean Action firmy UPM Raflatac, pochodzące z odpadów z tworzyw sztucznych z oceanów, oraz systemy etykiet bez podkładu AD LinrSave i AD LinrConvert firmy Avery Dennison, przeznaczone na rynek etykiet podstawowych.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

Opakowania i etykiety

spot_img

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING

Drukarnia Interak

×