poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Krzysztof Rzepczyński nowym dyrektorem operacyjnym w firmie Reprograf-Grafikus

- Reklama -spot_imgspot_img

Od 1 marca br. do zespołu firmy Reprograf-Grafikus SA dołączył Krzysztof Rzepczyński, obejmując funkcję dyrektora operacyjnego. Krzysztof  Rzepczyński to menadżer logistyki z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu i opracowywaniu strategii firm w zakresie procesów łańcucha dostaw m. in. w oparciu o planowanie strategiczne i taktyczne. To również wykładowca akademicki w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Olsztynie.

Jest Absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego, z uzyskaniem tytułu magistra oraz studiów podyplomowych na kierunku Logistyka i Zarządzanie Łańcuchem Dostaw w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Bogate doświadczenie zawodowe zdobywał, wdrażając projekty optymalizacyjne, przyczyniając się do zwiększania efektywności łańcucha dostaw przedsiębiorstw.

Wdrażał nowoczesne standardy zarządzania w oparciu o KPI (czyli główne wskaźniki efektywności) oraz budowanie całościowej strategii łańcucha dostaw (procesy S&OP, Zakupy, Dystrybucja, Obsługa klienta). Zatem od lat aktywnie wspierał Zarządy poszczególnych firm w dążeniu do sukcesu.

Ciekawe projekty, w których brał udział to m.in. Baltic Operator Sp. z o.o. (Stocznia Gdańska) – reorganizacja działu logistyki wewnętrznej; Dobroplast Fabryka Okien Sp. z o.o. – AFG Group (Producent okien i drzwi PVC), reorganizacja działu logistyki wewnętrznej oraz stworzenie systemu odświeżania stanów magazynowych oraz Tewes – Bis Sp. z o. o. (Producent i projektant maszyn i urządzeń oraz linii technologicznych dla przemysłu spożywczego), gdzie głównym zadaniem było ustalenie i wprowadzenie zmian w polityce operacyjnej (łańcuch dostaw i produkcja) firmy.

Prywatnie ma wiele pasji: gra w tenisa, biega, lubi muzykę. Jednocześnie jest fanem motoryzacji. Jednak jego prawdziwym „konikiem” jest historia XX wieku, a szczególnie II Wojna Światowa oraz relacje polsko-niemieckie podczas wojny.

Źródło: Reprograf-Grafikus

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań