spot_imgspot_img

Konica Minolta zdobywa nagrodę A3 Line of the Year Award 2025 i cztery nagrody Pick Award od Keypoint Intelligence

- Reklama -

Konica Minolta otrzymała pięć nagród Buyers Lab (BLI) Awards od Keypoint Intelligence, wiodącego na świecie i niezależnego podmiotu oceniającego sprzęt, oprogramowanie i usługi do obrazowania dokumentów.

Nagrody są wyrazem uznania dla możliwości wielofunkcyjnych urządzeń drukujących (MFP) firmy Konica Minolta, a cztery indywidualne urządzenia zostały laureatami nagród Pick Awards. Konica Minolta została również laureatem prestiżowej nagrody 2025 A3 Line of the Year Award. Nagrody przyznawane przez Keypoint Intelligence są przyznawane firmom w szczególności za technologie i usługi związane z drukiem i inteligentnym miejscem pracy, oparte na wynikach testów laboratoryjnych lub badań rynkowych.

Firma Keypoint Intelligence była pod wrażeniem szerszej gamy A3 firmy Konica Minolta, przyznając jej nagrodę A3 Line of the Year Award 2025. Jurorzy docenili „doskonałe wyniki podczas testów Keypoint Intelligence na całej linii A3” i pochwalili firmę Konica Minolta za „świeże, szerokie portfolio z silnym zestawem funkcji, które mogą spełnić, a nawet przewyższyć potrzeby hybrydowych środowisk pracy”. Urządzenia wielofunkcyjne Konica Minolta są również obsługiwane w chmurze, dzięki czemu firmy mogą nie tylko drukować i skanować, ale także bezpiecznie przechowywać i uzyskiwać dostęp do dokumentów w chmurze, zapewniając pracownikom elastyczność pracy z dowolnego miejsca w dowolnym czasie.

Bezpieczeństwo było również kluczowym atutem oferty Konica Minolta, a nagrody podkreślają jej „solidną ofertę zabezpieczeń w celu ochrony poufnych danych i zmniejszenia ryzyka nieautoryzowanego dostępu do urządzenia i sieci”.

Florian Loske

Na podstawie długoterminowych, kompleksowych testów, cztery urządzenia wielofunkcyjne Konica Minolta zostały również wyróżnione w konkursie Pick Awards 2025 – Konica Minolta bizhub C451i, bizhub C551i, bizhub C651i i bizhub C751i.

Keypoint Intelligence podkreśla największe czynniki, które przyczyniły się do tych wyróżnień, do których należą imponująca produktywność, z „szybszymi niż przeciętne strumieniami zadań i czasem pierwszego wydruku sprawiają, że urządzenia są wysoce wydajne w środowiskach wielu użytkowników”.

Nagrody przyznane przez Keypoint Intelligence są również wyrazem uznania dla przydatności urządzeń Konica Minolta do nowoczesnej pracy, zauważając, że ich „ponadprzeciętne prędkości skanowania są dużym plusem dla potrzeb digitalizacji dzisiejszych pracowników hybrydowych”.

Wielokrotnie nagradzane produkty są częścią nowej generacji produktów firmy Konica Minolta Urządzenia wielofunkcyjne bizhub z serii i. Nowa, szeroka gama 21 urządzeń (siedem kolorowych formatów A3, pięć kolorowych formatów A4, sześć czarno-białych formatów A3 i trzy czarno-białe formaty A4) obejmuje funkcje i funkcje, które na pierwszy plan wysuwają zwiększoną potrzebę bezpieczeństwa i łatwości obsługi w nowoczesnym miejscu pracy.

Informacje o Keypoint Intelligence | Od ponad 60 lat klienci z branży obrazowania cyfrowego polegają na Inteligencja punktów kluczowych do niezależnych, praktycznych testów, danych laboratoryjnych i szeroko zakrojonych badań rynkowych w celu osiągnięcia sukcesu produktowego i sprzedażowego. Keypoint Intelligence został uznany za najbardziej zaufane w branży źródło bezstronnych informacji, analiz i nagród ze względu na dziesięciolecia doświadczenia w pracy analityków.

Źródło: Konica Minolta


Prenumeruj newsletter Świat Poligrafii Professional
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

ANKIETA

Wydaje się, że jednym z najważniejszych zadań jest ochrona marki. Czy drukarnia wykorzystuje i oferuje rozwiązania pomagające klientom chronić swoje produkty?

Jak ważna jest ochrona produktu i marki?

Czy stosujesz rozwiązania stosowane w produkcji poligraficznej do zabezpieczania finalnego produktu (ukryte kody itd.)?

Dziękujemy za Twój czas! Pozostań z nami w kontakcie. Jeżeli chcesz by przygotować ANKIETĘ dla Ciebie, odezwij się na adres e-mail naszego  redaktora.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Atrium Centrum Ploterowe

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging