spot_imgspot_img

Konferencja Polskiej Izby Druku cz. 2

- Reklama -

Praktycznie prezentacja za prezentacją. Po omówieniu rynku z punktu widzenia energetyki i kosztów prowadzenia biznesu, przyszedł czas na omówienie rynku w jednym obszarze, a mianowicie opakowań.

Branża opakowań w okresie zawirowań gospodarczych – prelegentem był Krzysztof Mrówczyński, menedżer ds. analiz sektorowych Bank Pekao SA. To prawda, branża opakowaniowa jest tą, która rozwijała się niezwykle dynamicznie. Być może będzie to dalej zauważalny trend stabilny… ale jak prelegent zauważył, pojawiają się też pierwsze symptomy spowolnienia także tutaj.

Krzysztof Mrówczyński

Tak samo dotyczy to pudełek, jak i opakowań miękkich. Wszystko uzależnione jest przede wszystkim od kosztów, które zmieniają się ustawicznie. Zwłaszcza presja płac dla pracowników. Kolejnym czynnikiem jest także koszt energii, bo należy pamiętać o tym, że drukarnie posiadały umowy długoterminowe i przejście w najbliższym czasie na inne koszty, mogą wpłynąć na kondycję i tego sektora… ciąg dalszy nastąpi.


Prenumeruj newsletter Świat Poligrafii Professional
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

ANKIETA

Pierwsza ankieta w roku 2025 dotyczy przede wszystkim tego, co sądzicie o najbliższych miesiącach.
Jakie będą dla poligrafii?

Jaki będzie rok 2025 dla poligrafii?

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio