spot_imgspot_img

Komori Europe mianuje Tomasa Heiningera jako nowego dyrektora generalnego

- Reklama -

Komori Europe z dumą ogłasza mianowanie Tomasa Heiningera na stanowisko dyrektora generalnego. Dzięki swojemu rozległemu doświadczeniu i wiedzy specjalistycznej Tomas Heininger będzie cennym uzupełnieniem w kierowaniu rozwojem i wdrażaniem inicjatyw strategicznych w celu dalszego wzmacniania wzrostu i konkurencyjności firmy.

Dzięki udokumentowanemu doświadczeniu w napędzaniu wzrostu i transformacji, strategiczne spostrzeżenia Tomasa Heiningera i wiedza branżowa niewątpliwie popchną Komori Europe w kierunku dalszego sukcesu i wiodącej pozycji na rynku. Aby zapewnić ciągłość i stabilność, pan Heininger zachowa także stanowisko dyrektora generalnego Grupy MBO.

Ponadto Komori Europe ma również przyjemność powitać pana Hashimoto, jako nowo mianowanego dyrektora operacyjnego.

Dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu operacyjnemu i przewidywaniu strategicznemu pan Hashimoto będzie odgrywał kluczową rolę w zwiększaniu wydajności i wprowadzaniu innowacji w całej organizacji.

Jego nominacja podkreśla zaangażowanie Komori Europe w doskonałość operacyjną i zadowolenie klientów.

Wraz z pojawieniem się nowego dyrektora generalnego i dyrektora operacyjnego Komori gratuluje panu Kajita, byłemu dyrektorowi europejskiej centrali biznesowej i prezesowi Komori Europe, nowego stanowiska „dyrektora jednostki biznesowej ds. rozwiązań w zakresie opakowań”.

Firma Komori nie może się doczekać współpracy z panami Heiningerem i Hashimoto na nowych stanowiskach i jest przekonana, że ich doświadczenie i pasja wzbogacą międzynarodowy zespół. Misją Komori jest wykorzystanie bogatej różnorodności kulturowej i rozległej wiedzy specjalistycznej Komori i MBO w celu stworzenia jeszcze bliższych powiązań na rynku europejskim. Przy wsparciu pana Heiningera i pana Hashimoto Komori ma na celu zbliżenie się do europejskiego rynku poligraficznego, nowoczesnego, szerszego portfolio innowacyjnych rozwiązań.

Źródło: Komori


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 360 PLN/rok (brutto)
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

ANKIETA

Wydaje się, że jednym z najważniejszych zadań jest ochrona marki. Czy drukarnia wykorzystuje i oferuje rozwiązania pomagające klientom chronić swoje produkty?

Jak ważna jest ochrona produktu i marki?

Czy stosujesz rozwiązania stosowane w produkcji poligraficznej do zabezpieczania finalnego produktu (ukryte kody itd.)?

Dziękujemy za Twój czas! Pozostań z nami w kontakcie. Jeżeli chcesz by przygotować ANKIETĘ dla Ciebie, odezwij się na adres e-mail naszego  redaktora.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Atrium Centrum Ploterowe

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging