spot_imgspot_img

Kolor powraca!

Choć od ostatniej edycji targów Fespa minęło trochę czasu, warto wiedzieć, co myśli wiele osób o tego typu wydarzeniach w okresie pandemii i jakie są plany organizatorów na kolejną edycję. Dyrektor generalny FESPA, Neil Felton, dzieli się swoimi przemyśleniami na temat pierwszych od wiosny 2019 r. targów FESPA Global Print Expo i European Sign Expo, które odbyły się w październiku 2021 w Amsterdamie.

Po 18 miesiącach życia za ekranem nic nie przygotowało mnie i zespołu FESPA na radość i energię z powrotu na wydarzenie na żywo, kiedy w zeszłym miesiącu otworzyliśmy drzwi RAI w Amsterdamie na nasze pierwsze FESPA Global Print Expo i European Sign Expo od wiosny 2019 roku .

Nasza kampania eventowa głosiła, że „Przywracamy kolor” i dokładnie tak się czujemy – jak przejście z czerni i bieli na kolor i nagłe ponowne doświadczanie wigoru naszych sektorów w prawdziwym życiu, w przeciwieństwie do stonowanej wersji, którą mieszkam z od marca 2020.

Atmosfera w salach nie przypominała niczego, czego kiedykolwiek doświadczyłem. Dla mnie wydarzenia na żywo zawsze cieszą się niesamowitym szumem, ale to było na innym poziomie – ciepła i wdzięczności, czystej ekscytacji z powodu wspólnego spotkania w sposób, który wszyscy uważaliśmy za pewnik zaledwie dwa lata temu. I nie tylko ja poczułem coś wyjątkowego.

Danna Drion z Mimaki powiedziała: „Wreszcie móc spotkać się osobiście ze wszystkimi, od naszych partnerów i dealerów po klientów i globalną społeczność FESPA, było zarówno ekscytujące, jak i ożywcze… Ogólna atmosfera była zdecydowanie pozytywna. Mogliśmy zobaczyć, jak branża nie tylko żyje, ale wraca do pracy na pełnych obrotach, a wszyscy gracze przyglądają się nowym, innowacyjnym aplikacjom, a także najnowocześniejszym technologiom, które je ożywiają.

„Tak dobrze było wrócić! FESPA Global Print Expo 2021 było idealnym wydarzeniem, aby powrócić do „normalności”” – powiedział Peter Boodts, starszy kierownik ds . marketingu w Chromaluxe.

Jego odczucia podzielił Lei Li, dyrektor zarządzający Vivalyte , który powiedział nam: „Podobała nam się atmosfera podczas wydarzenia, ponieważ wystawcy i goście byli bardzo szczęśliwi, że wrócili”.

Elena Caccia, kierownik ds. marketingu w B-Flex Italia , firmie, która dopiero przeżywa swoją drugą FESPA, powiedziała: „To było bardzo ekscytujące widzieć wszystkich operatorów bardzo szczęśliwych z powodu obecności tutaj i było to bardzo szczególne uczucie, wszyscy ludzie chcą ponownie pracuj bardzo szybko i bardzo ciężko! Każdy szukał czegoś nowego lub innego”. 

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

Opakowania i etykiety

spot_img

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING

Drukarnia Interak