Czy może być coś bardziej cennego od promocji poligrafii przez firmę związaną z tym rynkiem, która wykorzystuje tradycyjna formę łącząc ja z nowymi mediami? Ile razy przypominamy, że w naszym DNA zapisane jest, by jako przedstawiciele tej branży prezentować nasza produkcję na… różnych mediach, ale głównie… tych drukowanych.
Cudownie, już nie mogliśmy się doczekać kolejnego wydania newslettera firmy Digiprint i jak zawsze, a właściwie od samego początku, z dodatkowa niespodzianką. Dla nas ta niespodzianka dotarła wraz z newsletterem, ale dla Was … otrzymanie „wkładu” wymaga minimum wysiłku.
Jak zawsze w środku, krótkie ale niezwykle ciekawe artykuły i oczywiście zaproszenie do współpracy. Uwaga! To wydanie (po raz pierwszy) przygotowała Anastasiya Yavorska.
Nie możecie się doczekać? Warto wejść na stronę WWW firmy Digiprint i po prostu newsletter zamówić. Gratulujemy przywiązania do tradycji… choć na nowych urządzeniach z druku cyfrowego… ale kto by tam na to patrzył :–)).