Kolejne wydanie newslettera firmy Digiprint dotarło do naszej redakcji. Wiele osób pyta nas, dlaczego prezentujemy takie wydawnictwo? Powód jest jeden i to bardzo ważny. Nie wyobrażamy sobie, by ktoś związany z poligrafią nie korzystał z tradycyjnej formy przekazu… na przykład życzeń lub informacji.
Zdajemy sobie sprawę z tego, że digitalizacja dotyka bardzo dużą część naszego życia, ale mimo wszystko obracamy się w branży poligraficznej, to tak, jakbyśmy redakcyjnie zaprzestali wydawania czasopisma w formie tradycyjnej. Nie uważacie, że byłby to… delikatnie ujmując strzał we własną stopę?
Tradycyjny newsletter posiada siłę, także przyciągania wzroku. W dodatku wydanie, które pojawiło się w naszej redakcji posiada również coś, co można byłoby nazwać ekstra dodatkiem. Zawsze miło. Zawartość jest miłym zaskoczeniem (tekst, zdjęcia). Uważamy, że tego typu forma pozwala na powracanie do niej wielokrotnie. Statystycznie rzecz ujmując… wersja tradycyjne newslettera przetrwa nawet 5 dni, zaś elektroniczna maksymalnie do niepełnej minuty :–)).
Zapraszamy Was przy okazji, do wysłuchania podcastu z Alicją Bednarek, która między innymi tworzy ten newsletter.