HP Store, oficjalny sklep online firmy HP w Polsce, został wzbogacony o usługę HP Live Expert. Dzięki niej klienci mogą połączyć się ze specjalistami firmy i zapoznać z najnowszymi produktami HP w niemal taki sam sposób, w jaki mogliby to zrobić w fizycznym sklepie. Usługa dostępna jest w języku polskim, 5 dni w tygodniu od godz. 11:00 do 20:00.
HP Store to platforma e-commerce, w której klienci znajdą przekrojową ofertę producenta, obejmująca zarówno urządzenia i akcesoria (m.in. laptopy i desktopy – w tym również te biznesowe, stacje robocze, monitory, drukarki do użytku domowego i do biura, wielkoformatowe urządzenia drukujące, tonery czy tusze) oraz usługi takie jak HP Instant Ink (coraz popularniejsza wśród użytkowników automatyczna subskrypcja dostawy tuszu), czy usługi serwisowe HP Care Pack. Od teraz, polscy klienci HP mogą porozmawiać z ekspertami, którzy szczegółowo zaprezentują każdy produkt podczas połączenia wideo w czasie rzeczywistym, w ramach nowej usługi HP Live Expert.
HP Store jest integralną częścią naszej strategii omni channel, której głównym celem jest zorientowanie działań na klientów. Teraz, dzięki dostępnemu w języku polskim wsparciu w usłudze HP Live Expert, dajemy im możliwość zapoznania się z naszymi produktami niemal tak, jakby fizycznie odwiedzili stacjonarny sklep HP.
Co istotne, usługa HP Live Expert jest całkowicie anonimowa, a wideo jest aktywne wyłącznie po stronie konsultanta. HP Live Expert pozwoli klientom lepiej poznać i obejrzeć sprzęt online przed dokonaniem zakupu, zapoznać się z parametrami czy specyfikacją sprzętu i wyjaśnić wszystkie wątpliwości na temat jego konfiguracji. Jednocześnie, eksperci HP doradzą w wyborze idealnego rozwiązania i dokładnie zaprezentują każdy element urządzenia. Dzięki temu każdy klient w łatwy i szybki sposób znajdzie sprzęt, który idealnie odpowiada jego potrzebom.
Źródło: HP