spot_imgspot_img

Gallus prezentuje nowy zakład przemysłowy świętując 100-lecie oraz nowe rozwiązania napędzające cyfrową transformację

Gallus Group, spółka zależna Heidelberger Druckmaschinen AG (HEIDELBERG) świętuje swoje 100-lecie, otwierając swoje podwoje do zupełnie nowego centrum przemysłowego w St. Gallen w Szwajcarii – Gallus Experience Center – które ma służyć, jako punkt kontaktu z branżą dla klientów, ekspertów branżowych, interesariuszy i członków społeczeństwa, aby napędzać transformację rynku. Co ważne, Gallus wykorzystuje również obchody stulecia, aby ogłosić wprowadzenie na rynek trzech nowych produktów w swoim portfolio: portalu klienta HEIDELBERG, nowego Gallus One z konwersją oraz cyfrowej aktualizacji do udanego Gallus ECS 340.

Wraz z oficjalnym otwarciem 100-lecia Gallus Experience Center, w ramach “Gallus Experience Days” pojawią się klienci i potencjalni klienci wiodących na świecie drukarni i przetwórców, a także partnerzy i właściciele marek. Poświęcone “cyfrowej transformacji” branży etykiet i wąsko-wstęgowej, Centrum ma na celu ułatwienie przyszłego sukcesu branży poprzez wspieranie współpracy w celu stymulowania innowacji i zrównoważonego rozwoju.

Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, dostawcą, konwerterem, drukarką czy marką, zapraszamy do korzystania z nowego obiektu w celu odkrywania pomysłów, testowania i rozwijania nowych technologii oraz nauczania i doświadczania ekosystemu technologicznego. Ponadto Gallus wykorzysta obiekt do zaprezentowania konwencjonalnych, hybrydowych i cyfrowych produktów Gallus, oprogramowania i rozwiązań opartych na chmurze, produkowanych maszyn nowej generacji i technologii partnerów dostawców.

“Świętując 100-lecie Gallusa, HEIDELBERG z przyjemnością stoi w tym tygodniu u boku zespołu Gallus – zjednoczony, jako jedna grupa. Razem jesteśmy jeszcze silniejsi i mamy solidny plan rozwoju na przyszłość”, komentuje dr Ludwin Monz, dyrektor generalny firmy HEIDELBERG. “Ponieważ etykiety i opakowania stanowią obecnie 50 procent całkowitej sprzedaży Grupy, nowe cyfrowe i zautomatyzowane rozwiązania, które widzimy dziś w firmie Gallus, odgrywają ważną rolę w przyszłości HEIDELBERGA. W rezultacie Gallus jest ważnym filarem strategii rozwoju firmy, a my jesteśmy bardziej niż kiedykolwiek zaangażowani w jej długoterminową przyszłość. “

Przy rocznym wzroście globalnej ilości druku o ponad 2 procent, druk opakowań jest jednym z najsilniejszych obszarów wzrostu w branży poligraficznej. Wraz z drukiem etykiet jest to ważny obszar dla firmy HEIDELBERG. Zgodnie ze swoją dwutorową strategią, HEIDELBERG koncentruje się również na rozwoju druku cyfrowego. Technologia ta jest wykorzystywana na przykład w produkcji etykiet, która oferuje jedne z największych możliwości rozwoju w branży poligraficznej. Jedna trzecia wszystkich etykiet na świecie jest już dziś drukowana cyfrowo. Druk cyfrowy napędza zatem zmiany w tym obiecującym segmencie rynku, przy wzroście liczby drukarek atramentowych o około 6 procent rocznie. HEIDELBERG zamierza rozszerzyć swoją pozycję o Gallus One.

Dario Urbinati, dyrektor generalny Gallus Group, komentuje: “Jesteśmy zaangażowani w kontakt z rynkiem i prognozowanie, a następnie reagowanie na prawdopodobne trendy, które mogą mieć wpływ na naszych klientów i marki. W rezultacie firmy Gallus i HEIDELBERG są zaangażowane w przewodzenie nowej transformacji cyfrowej – wprowadzając “inteligentne, połączone drukowanie”, aby odblokować rewolucyjne poziomy automatyzacji produkcji i wydajności produkcji. Kluczem do rozwiązania dzisiejszych problemów związanych z siłą roboczą będzie umożliwienie klientom obniżenia kosztów i zwiększenia zarówno rentowności, jak i zrównoważonego rozwoju. Co więcej, korzystając z naszego nowego Gallus Experience Center, mamy zespół zajmujący się badaniem nowych technologii / procesów – takich, jak sztuczna inteligencja i Przemysł 4.0 – które można zintegrować z etykietami i opakowaniami, aby lepiej inspirować i angażować przyszłe pokolenia. “

Aby jeszcze bardziej napędzać “cyfrową transformację” etykiet i opakowań oraz pomóc rozwiązać obecne niedobory siły roboczej i wzrost kosztów, Gallus zaprezentował również rewolucyjny nowy Portal Klienta (HCP) HEIDELBERG, który automatyzuje prawie każdy punkt kontaktu z klientem. Po raz pierwszy w branży przyszłe iteracje rozwiązania zapewnią również możliwości predykcyjne wykorzystujące sztuczną inteligencję (AI) do dostarczania zaleceń dotyczących zwiększenia wydajności, kontroli serwisu i zwiększenia rentowności. Oczekuje się, że nowa platforma pozwoli klientom zaoszczędzić średnio do 35 procent zarówno czasu, jak i pieniędzy.


SŁUCHAJ PODCASTÓW NIEZBĘDNIK POLIGRAFA


Jeszcze bardziej zwiększając przewagę całkowitego kosztu posiadania (TCO) w produkcji etykiet, firma Gallus dodatkowo wykorzystuje to wydarzenie do wprowadzenia na rynek nowego modelu Gallus One z konwersją. To rozwiązanie łączy wszystko w linii i obejmuje drukarkę cyfrową ze stacją fleksograficzną w linii, wykrawarkę semi-rotacyjną, która może zmienić zadanie w ciągu jednej minuty i przetwarzać do 70 m na minutę, a także systemy kontroli wizyjnej zapewniające najwyższy poziom jakości i zminimalizować marnotrawstwo.

Firma zapowiada również opcję modernizacji istniejącej maszyny fleksograficznej Gallus ECS 340 z cyfrowym zespołem drukującym (DPU), przekształcając ją w maszynę hybrydową Gallus Labelfire 340, ale bez dodatkowej inwestycji w platformę. Oznacza to, że klienci mają teraz dostęp do całej elastyczności i wszechstronności druku cyfrowego, z niezawodnością i precyzją konwencjonalnego druku i technologii dalszego przetwarzania.

Nowe produkty Gallus, które są wprowadzane na rynek, są wynikiem kompleksowego procesu konsultacji z klientami i markami. Po odkryciu, że następne pokolenie konsumentów detalicznych angażuje się w świat w zupełnie inny sposób, a także w świetle wyzwań demograficznych i innych trendów makroekonomicznych, które dodają nowe i znaczące krótko- i długoterminowe wyzwania biznesowe dla przetwórców, Gallus zmienił swoją wizję i misję, aby wspierać nowy kierunek biznesowy.

Dario Urbinati podsumowuje: „Jesteśmy podekscytowani, że możemy powitać tak wielu przyjaciół i współpracowników w tym tygodniu, aby świętować stulecie naszej działalności i mieć możliwość podzielenia się naszymi ekscytującymi nowymi produktami i podziękować wielu niesamowitym ludziom w naszej firmie, którzy tak ciężko pracowali, aby nas wspierać, a także nasze niesamowite portfolio klientów. Ale w tym tygodniu tyle samo dotyczy następnych 100 lat i tego, co zrobimy dalej. Dlatego cieszymy się, że możemy spojrzeć poza przemysł poligraficzny na inne branże – ucząc się, w jaki sposób wykorzystali nowe technologie, aby powitać nową erę cyfrową i zaspokoić potrzeby następnej generacji – abyśmy mogli zmodernizować przemysł etykiet i opakowań i jeszcze bardziej zwiększyć nasz przyszły sukces.”

Źródło: Gallus Group


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 360 PLN/rok (brutto)
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

Opakowania i etykiety

spot_img

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING

Drukarnia Interak