Fujifilm nawiązało współpracę z niemiecką firmą poligraficzną GPG Digitaldruck, aby stworzyć przyciągającą wzrok grafikę na stoisko na targach FESPA 2023. Grafika została tak zaprojektowana, aby zaprezentować koncepcję Fujifilm Blueprint Live, która zadebiutowała na targach FESPA 2022 i jest poświęcona zupełnie nowej gamie opracowanych od podstaw drukarek wielkoformatowych Acuity od Fujifilm.
Niemiecka firma GPG zainwestowała w wielkoformatową maszynę rolową Acuity Ultra R2 o szerokości 5 m i wykorzystała ją do wykonania łącznie 700 metrów kwadratowych grafiki na stoisko Fujifilm na targach FESPA 2023. Wśród użytych podłoży tkaninowych znalazły się: black back, woal i pearl.
Daniel Gutendorf, dyrektor generalny GPG, mówi, że jest bardziej niż zadowolony z jakości i niezawodności maszyny – a zwłaszcza z szybkości, z jaką była w stanie wykonać zadania.
David Burton, dyrektor handlowy, Fujifilm Wide Format Inkjet Systems, dodaje: „Gama Acuity została stworzona z myślą o potrzebach naszych klientów i tak zaprojektowana, aby zapewnić szybkość, niezawodność i wydajność. Nie ulega wątpliwości, że model Acuity Ultra R2 właśnie to potrafi.
Źródło: Fujifilm