O naszej branży (poligraficznej) dość rzadko ukazują się materiały w mediach innych niż branżowe. Tym bardziej cieszy fakt, że w Pulsie Biznesu Formika pojawiła się na pierwszej stronie.
W wydaniu z 25 października czytamy o firmie Formika, która rozwija się niezwykle dynamicznie.
… Nastroje w polskim przemyśle są fatalne, a jednocześnie produkcja rośnie szybciej od prognoz. Na koniunkturę nie narzeka, przynajmniej na razie, Formika — rodzinna firma specjalizująca się w produkcji wieczek aluminiowych dla przemysłu spożywczego, blistrów farmaceutycznych oraz tub i saszetek kosmetycznych. W 2021 r. zwiększyła przychody ze 180 do 207 mln zł, a w tym spodziewa się 275 mln zł. Marża EBITDA wynosi kilkanaście procent…
W artykule przygotowanym przez Mariusza Bartodzieja możemy dowiedzieć się o tym, jak wygląda rynek konsumentów, o nowych inwestycjach w infrastrukturę, niezależności energetycznej, podboju Europy i temacie, który polecamy Waszej uwadze… możliwości znacznie większych przejęć ze względu na rozdrobnienie branży.
Artykuł ukazał się 25 października, a jeżeli chcielibyście zapoznać się z nim, to klikając w ten LINK skorzystacie z publikacji zamieszczonej na stronach Formiki.
Na zdjęciu: Joanna i Piotr Dębiccy. Fot: Puls Biznesu. Opracował MP.