poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Flint Group zapowiada kolejną podwyżkę

Flint Group, działy Offset Packaging Solutions i Commercial Publication Web, zapowiadają dalsze podwyżki cen w zakresie farb heatsetowych, farb do druku gazet, farb arkuszowych, mediów transferowych i środków chemicznych dla drukarni

- Reklama -spot_imgspot_img

Zmieniający się paradygmat wpływu globalnej pandemii na rynek materiałów eksploatacyjnych do druku nie ulega zmianie, a dalsze niedobory podstawowych surowców, zasobów ludzkich i usług logistycznych powodują nieprzewidzianą wcześniej niestabilność w globalnym łańcuchu dostaw materiałów eksploatacyjnych do druku.

Tony Lord, prezes działów Flint Group CPW (Commercial Publication Web) i OPS (Offset Packaging Solutions), powiedział: „to wydarzenie, które zdarza się raz na pokolenie, spowodowało strukturalny niedobór podstawowych surowców, ponieważ dostawcy surowców wyjściowych i podstawowych w łańcuchu dostaw kierują swoje zmniejszone zdolności produkcyjne do bardziej lukratywnych branż niż rynek materiałów eksploatacyjnych do druku. Powoduje to binarny efekt nie tylko niedoboru surowców, ale także gwałtownego wzrostu cen tych surowców, które możemy uzyskać”.

Lord kontynuował „w konsekwencji naszych historycznych relacji z globalnymi dostawcami podstawowych surowców, w połączeniu z naszą rozległą infrastrukturą produkcyjną, wierzymy, że jesteśmy w najlepszej pozycji w branży, aby zapewnić naszym strategicznym partnerom dostawy uzgodnionych ilości. Jest to jednak nieunikniona konsekwencja panujących warunków rynkowych, że nie mamy alternatywy, podczas gdy staramy się zminimalizować wpływ wzrostu cen, nieuniknione jest, że wzrost kosztów zostanie przeniesiony na łańcuch dostaw.

Lord podsumował: „Mieliśmy nadzieję, że niestabilność rynku obserwowana w roku 2021 ulegnie złagodzeniu, ale niestety nie widzimy możliwości ustąpienia panujących warunków w roku 2022”.

Uznając to, że naszym obowiązkiem wobec naszych partnerów jest, abyśmy przy pierwszej nadarzającej się okazji podjęli konstruktywny dialog w celu przedyskutowania, jak najlepiej możemy zminimalizować wpływ obecnej sytuacji i zapewnić naszym partnerom zaopatrzenie.

Źródło: Flint Groupe

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań