Firma Mark Andy ogłosiła uruchomienie MA 360 Support – nowego programu, zaprojektowanego w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia swoich klientów: od przygotowania prac do druku po ich wykańczanie. Program został oficjalnie zaprezentowany na targach Labelexpo Americas 2024.
Prowadzony przez doświadczonego w branży Steve’a Luedke, nowego wiceprezesa ds. zaawansowanej obsługi klienta Mark Andy, MA 360 Support to pierwszy w historii firmy holistyczny program wsparcia i usług, który odpowiadać będzie na zmieniające się potrzeby klientów firmy Mark Andy.
Dzięki zespołowi ekspertów program oferować będzie pełen pakiet usług wsparcia, w tym: oprogramowanie, narzędzia, propozycję optymalizacji procesów, monitorowanie maszyn i poprawę ogólnej efektywności sprzętu (OEE). Ponadto zapewni zaawansowane szkolenia, oferować będzie strategie dotyczące redukcji kosztów i odpadów oraz wsparcie w sprzedaży i marketingu. Wszystko to ma pomóc klientom zmaksymalizować wykorzystanie i zwrot z inwestycji w maszyny fleksograficzne i hybrydowe Mark Andy, a także w sprzęt wykończeniowy.
Kluczową cechą MA 360 Support jest ponowne uruchomienie Mark Andy University. Inicjatywa ta zapewni kompleksowe szkolenia i oferować będzie zasoby edukacyjne w różnych formach: różnego rodzaju sesje, wirtualne instrukcje i kursy na żądanie. Program nauczania obejmie, jak zapowiada firma, szeroki zakres tematów, takich jak przygotowanie do druku, szkolenie operatorów, konserwacja urządzeń, optymalizacja aplikacji i procesów.
Oficjalne ogłoszenie i szczegóły programu MA 360 Support będą prezentowane na stoisku Mark Andy podczas targów Labelexpo Americas 2024. Odwiedzający będą mieli okazję dowiedzieć się więcej o programie i o tym w jaki sposób może on przynieść korzyści dla ich działalności.
Źródło: Mark Andy