czwartek, 13 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Firma Mark Andy podczas targów Labelexpo Americas 2022

- Reklama -spot_imgspot_img

Cyfrowa transformacja etykiet była nieformalnym mottem przewodnim, przyświecającym firmie Mark Andy na targach Labelexpo Americas 2022, odbywających się – po czteroletniej przerwie – w Chicago. Hasło to stało się niezwykle aktualne w kontekście zaprezentowanych przez nią rozwiązań: trzech cyfrowych maszyn hybrydowych. Wśród nich znalazły się – po raz pierwszy – zupełnie nowy model Digital Pro MAX, bazujący na technice tonerowej oraz dwa rozwiązania inkjetowe: Digital Series HD i Digital Series iQ.

Ważną tegoroczną premierą Mark Andy, również promowaną na targach, było oprogramowanie sMArt link – system monitorowania procesu wytwórczego w czasie rzeczywistym, zaprojektowany z myślą o optymalizacji maszyn wykorzystywanych do drukowania etykiet i opakowań. Wśród rozwiązań sprzętowych, pokazywanych na stoisku, były też m.in. rozwiązania marki Rotoflex, w tym nowy model AT4 – przewijarka typu turret, skonfigurowana z myślą o wykańczaniu etykiet w trybie in-line bądź off-line.

„Tegoroczne targi Labelexpo Americas były jednymi z najbardziej udanych, w jakich uczestniczyliśmy jako wystawca – mówi Tom Cavalco, Executive Vice President Mark Andy. – Było to zarazem pierwsze w skali globalnej wydarzenie, od czasów ich europejskiej edycji w 2019 roku. Podczas trzech dni targowych doskonale wyczuwało się entuzjazm zwiedzających i zadowolenie z możliwości bezpośredniego spotkania”.

Stoisko Mark Andy, zdominowane przez rozwiązania cyfrowe, było tłumnie odwiedzane przez cały okres trwania targów. Goście Mark Andy reprezentowali 45 krajów, zaś firma – jako jeden z nielicznych producentów maszyn drukujących – pokazała podczas pracy wiele rozwiązań technologicznych. To – jak zapewnia Mark Andy – zostało docenione przez jej klientów, wskazujących, że mocno zaznaczona przez firmę obecność na targach Labelexpo Americas odzwierciedla jej pozycję na całym rynku etykietowym i deklarujących, że nie pozostanie ona bez wpływu na ich przyszłe decyzje inwestycyjne. Przedstawiciele Mark Andy odbyli szereg dyskusji na temat pilotażowych wdrożeń nowej maszyny tonerowej Digital Pro MAX, przeprowadzili też liczne rozmowy dotyczące kolejnych instalacji modeli hybrydowych, uwzględniających technikę inkjetową.

więcej...

Cyfrowa produkcja etykiet z Krakowa 

Firma COPYSHOP z siedzibą w Krakowie to miejsce, w którym realizowane są wysokiej jakości wydruki. Nieprzerwanie od 2009 roku CS obsługuje zarówno klientów indywidualnych,...

Xerox wprowadza dwie nowe maszyny do druku cyfrowego do ekosystemu produkcyjnego

Firma Xerox (NASDAQ: XRX) ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek nowej serii Xerox® Proficio™ Production Series podczas targów PRINTING United Expo, corocznego wydarzenia branży druku produkcyjnego, wraz...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Podcast nr 166: Made in...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań