spot_imgspot_img

Firma DuPont świętuje 50-lecie marki Cyrel, podkreślając swoje zaangażowanie w innowacje w zakresie druku fleksograficznego nowej generacji.

- Reklama -

 2024 roku mija 50 latTh obchody rocznicy kultowej marki DuPont™ Cyrel, która w 1974 roku wprowadziła swoją pierwszą płytę fotopolimerową do branży druku fleksograficznego. Od tego czasu Cyrel nieustannie przeciera nowe szlaki, wyznaczając tempo innowacji w branży.

Ostatnie 50 lat upłynęło pod znakiem bezprecedensowych osiągnięć. Na przykład w latach dziewięćdziesiątych firma DuPont przekształciła proces przygotowania do druku fleksograficznego za pomocą urządzenia Cyrel Digital Imager (CDI). Wprowadzenie CDI zrewolucjonizowało branżę, umożliwiając zespołom zajmującym się przygotowaniem do druku na całym świecie migrację z analogowego przepływu pracy do nowoczesnego, cyfrowego przepływu pracy „Computer to Plate”.

Ten nowy cyfrowy przepływ pracy nie tylko wyeliminował potrzebę stosowania dodatkowego materiału eksploatacyjnego, ale także pozwolił na znaczny postęp w zakresie jakości druku, powtarzalności i produktywności dzięki pojawieniu się innowacyjnego systemu laserowych masek ablacyjnych (LAM). Ten postęp pomógł przyspieszyć rozwój druku fleksograficznego, czyniąc go jedną z najbardziej preferowanych metod drukowania na opakowaniach.

W 2000 roku firma DuPont stała się pierwszym producentem płyt fleksograficznych, który wprowadził termiczny przepływ pracy, system Cyrel FAST, który umożliwił obróbkę płyt fleksograficznych bez użycia rozpuszczalników chemicznych. Ta innowacja skróciła czas obróbki płyt i przyniosła znaczące korzyści dla środowiska, w tym 53% oszczędności w wytwarzaniu gazów cieplarnianych i 63% redukcję zużycia energii nieodnawialnej w porównaniu z rozpuszczalnikiem, jak zauważono w naszej LCA. Firma DuPont od dawna jest uważana za lidera w dziedzinie procesów obróbki cieplnej i posiada globalną bazę instalacji urządzeń termicznych, dzięki czemu ten bardziej zrównoważony przepływ pracy jest dostępny dla jak największej liczby zakładów handlowych i przetwórców.

ANKIETA

Tym razem zapraszamy Was do wyrażenia swojej opinii na temat odbywających się targów w Polsce dla naszej branży. Mamy nadzieję, że będzie to także wywołanie tematu do nieco szerszej dyskusji o "pomyśle" na targi i uczestnictwie zainteresowanych wystawców i gości.

Czy targi dla naszej branży mają jeszcze sens?

Dziękujemy za Twój czas! Pozostań z nami w kontakcie. Jeżeli chcesz by przygotować ANKIETĘ dla Ciebie, odezwij się na adres e-mail naszego  redaktora.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Atrium Centrum Ploterowe

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging