Jak co roku wystawcy zgłaszali innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować na targach w ramach konkursu Złoty Medal. O wyborze danej innowacji decydowały takie cechy jak: nowoczesność zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych, innowacyjne technologie lub rozwiązania, szczególne zalety ekonomiczne w zakresie zakupu i jego eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywne oddziaływanie produktu na środowisko, wysoka funkcjonalność produktu czy jego estetyka. Uroczyste wręczenie nagród miało miejsce podczas gali.
Konferencja dla druku i poligrafii – Marketing MIX | W oba dni targowe odbyła się konferencja dla dyrektorów i właścicieli drukarń. Podczas trzech godzinnych prelekcji eksperci mówili o brandingu, sprzedaży i motywacji pracowników. Łukasz Murawski prowadził prelekcję o tym, “Jak sprawić, aby klienci kupili od Ciebie a nie od konkurencji?”, Piotr Tytoń poprowadził panel ekspercki Effective Team Management, a Karol Froń: Jak motywować doświadczony zespół handlowy?
Wieczór ze świątecznym akcentem | Jak co roku i tym razem, wystawcy spotkali się na uroczystej, wieczornej gali, podczas oficjalnej części imprezy rozdane zostały nagrody w konkursie POS STARS, a także – po raz pierwszy – Złotych Medali. Motywem przewodnim tegorocznej imprezy był “Christmas Party”. Następnie wystawcy mieli okazję porozmawiać o biznesie (i nie tylko) w kuluarach Bank Club.
Kolejna edycja wydarzenia odbędzie się 13-14 września 2023 r. w EXPO XXI Warszawa.
Źródło: FestiwalMarketingu.pl