Nowa identyfikacja wizualna, wprowadzona wraz z nowym sloganem FESPA: „Łącz, inspiruj, wspieraj”, oznacza coś więcej niż tylko zmianę wizualną – odzwierciedla ona cel FESPA: służyć społeczności, promować kreatywność i łączyć profesjonalistów z branży poligraficznej z narzędziami i wiedzą, których potrzebują, aby się rozwijać.
Odświeżony wygląd ma elegancką, nowoczesną czcionkę i świeże logo, które zapewniają spójność w markowych zasobach FESPA i portfolio wydarzeń. Jest czysty i żywy, i podkreśla zaangażowanie FESPA w ułatwianie innowacji, współpracy i doskonałości.
Nowy branding jest wdrażany na wszystkich platformach FESPA, w tym na stronie internetowej, kanałach mediów społecznościowych, komunikacji z członkami i flagowych wystawach.
Duncan MacOwan, szef marketingu i wydarzeń w FESPA, komentuje: „Nasz nowy wygląd jest świeży, futurystyczny i wnosi nowy poziom jasności do tego, jak prezentujemy się naszej globalnej społeczności. Co ważne, wzmacnia to nasze zaangażowanie w inspirowanie i wspieranie naszej sieci, ponieważ krajobraz druku nadal ewoluuje.”
Nowy branding, ogłoszony dzisiaj, zbiega się z wydaniem manifestu FESPA Future, który szczegółowo opisuje, w jaki sposób FESPA łączy, inspiruje i wspiera swoją społeczność poza globalnymi wystawami. Manifest FESPA Future jest pierwszym raportem FESPA, który został w całości zaprojektowany w nowym brandingu.
Sposoby, w jakie FESPA łączy, inspiruje i wspiera swoją społeczność poza wydarzeniami, obejmują:
- Dzieli się spostrzeżeniami i wskazuje trendy za pośrednictwem swojego Partnera Przywództwa Myśli Keypoint Intelligence, a także różnych kanałów;
- Stymuluje innowacje i dzielenie się wiedzą za pośrednictwem swojej strony internetowej, centrów treści i treści Club FESPA;
- Promuje zrównoważony rozwój i daje przykład, otrzymując certyfikat ISO dla zrównoważonego zarządzania wydarzeniami w 2024 roku;
- Aktywnie angażuje kolejne pokolenie drukarzy poprzez działania swoich stowarzyszeń i Dni Zaangażowania Młodzieży na swoich światowych wystawach;
- Reinwestuje w działania i programy swoich Stowarzyszeń na całym świecie;
- Zapewnia drukowane zasoby edukacyjne i inne wsparcie dla niedostatecznie obsługiwanych społeczności na całym świecie, jednocześnie zachęcając do zrównoważonych praktyk w całym sektorze druku, poprzez swoją siostrzaną organizację, The FESPA Foundation.
FESPA zaprasza swoją globalną społeczność do odkrywania swojej nowej marki, która posuwa się naprzód ze swoim odświeżonym wyglądem i stylem.
Źródło: Fespa