wtorek, 15 lipca, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

FESPA po nowemu…

- Reklama -

Nowa identyfikacja wizualna, wprowadzona wraz z nowym sloganem FESPA: „Łącz, inspiruj, wspieraj”, oznacza coś więcej niż tylko zmianę wizualną – odzwierciedla ona cel FESPA: służyć społeczności, promować kreatywność i łączyć profesjonalistów z branży poligraficznej z narzędziami i wiedzą, których potrzebują, aby się rozwijać.

Odświeżony wygląd ma elegancką, nowoczesną czcionkę i świeże logo, które zapewniają spójność w markowych zasobach FESPA i portfolio wydarzeń. Jest czysty i żywy, i podkreśla zaangażowanie FESPA w ułatwianie innowacji, współpracy i doskonałości.

Nowy branding jest wdrażany na wszystkich platformach FESPA, w tym na stronie internetowej, kanałach mediów społecznościowych, komunikacji z członkami i flagowych wystawach.

Nowy branding, ogłoszony dzisiaj, zbiega się z wydaniem manifestu FESPA Future, który szczegółowo opisuje, w jaki sposób FESPA łączy, inspiruje i wspiera swoją społeczność poza globalnymi wystawami. Manifest FESPA Future jest pierwszym raportem FESPA, który został w całości zaprojektowany w nowym brandingu.

Sposoby, w jakie FESPA łączy, inspiruje i wspiera swoją społeczność poza wydarzeniami, obejmują:

  • Dzieli się spostrzeżeniami i wskazuje trendy za pośrednictwem swojego Partnera Przywództwa Myśli Keypoint Intelligence, a także różnych kanałów;
  • Stymuluje innowacje i dzielenie się wiedzą za pośrednictwem swojej strony internetowej, centrów treści i treści Club FESPA;
  • Promuje zrównoważony rozwój i daje przykład, otrzymując certyfikat ISO dla zrównoważonego zarządzania wydarzeniami w 2024 roku;
  • Aktywnie angażuje kolejne pokolenie drukarzy poprzez działania swoich stowarzyszeń i Dni Zaangażowania Młodzieży na swoich światowych wystawach;
  • Reinwestuje w działania i programy swoich Stowarzyszeń na całym świecie;
  • Zapewnia drukowane zasoby edukacyjne i inne wsparcie dla niedostatecznie obsługiwanych społeczności na całym świecie, jednocześnie zachęcając do zrównoważonych praktyk w całym sektorze druku, poprzez swoją siostrzaną organizację, The FESPA Foundation.

FESPA zaprasza swoją globalną społeczność do odkrywania swojej nowej marki, która posuwa się naprzód ze swoim odświeżonym wyglądem i stylem.

Źródło: Fespa


Prenumeruj newsletter Świat Poligrafii Professional
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.

Z jakich mediów społecznościowych korzysta Twoja firma?

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 15 lipca.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img