poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

ECO3: nowa nazwa Agfa Offset Solutions

- Reklama -spot_imgspot_img

ECO3 to nowa nazwa firmy Agfa Offset Solutions, wydzielonej ze struktur Agfa-Gevaert i przejętej przez paneuropejski fundusz inwestycyjny Aurelius. Transakcja, wstępnie zaanonsowana w sierpniu 2022 roku, została formalnie sfinalizowana 3 kwietnia br. Pod nową nazwą firma zachowa istniejące struktury organizacyjne (również w Polsce), w tym zespoły handlowe i serwisowe. ECO3 ma ambicję nadal być jednym z wiodących, globalnych dostawców kompleksowych rozwiązań prepress dla drukarń offsetowych (gazetowych, komercyjnych i opakowaniowych), wykorzystywanych na wszystkich etapach przygotowalni cyfrowej. Portfolio firmy obejmuje płyty drukowe, folie graficzne, sprzęt, oprogramowanie oraz chemikalia, uzupełnione o bogatą ofertę usług dodatkowych.

Uzasadniając zmianę nazwy (oraz logotypu) na ECO3, kierujący globalną sprzedażą Frederik Dehing mówi: „Zmienia się nasza marka, logo i jego kolorystyka, jednak podejście do współpracy z klientami pozostaje to samo. Mogą oni wciąż polegać na obsługujących ich opiekunach handlowych czy inżynierach serwisu, jak też na innowacyjnym portfolio najwyższej jakości produktów i usług, znajdujących się w ofercie ECO3. Będziemy zatem w dalszym ciągu działać zgodnie z przyświecającym nam hasłem „You Print. We Care”.

ECO3 jako sukcesor Agfa Offset Solutions, posiada rozbudowane struktury sprzedaży bezpośredniej i serwisu w ponad 30 krajach (w tym w Polsce). Firma dysponuje zakładami produkcyjnymi zlokalizowanymi w Europie, obu Amerykach i Azji. Przy wsparciu ze strony nowego właściciela – funduszu Aurelius, ECO3 ma ambicję stymulowania istniejących i tworzenia nowych inicjatyw biznesowych, zgodnie z polityką zrównoważonego rozwoju.

Joan Vermeersch, szef globalnego działu technologii i marketingu ECO3 dodaje: „Nazwa ECO3 idealnie odzwierciedla zasady, jakimi się kierujemy. Chcemy nadal tworzyć, udoskonalać i wprowadzać na rynek coraz bardziej innowacyjne rozwiązania i usługi, koncentrując się na trzech aspektach: ekologii, ekonomii i ekstra wygodzie w kontekście ich użytkowania. Nasze podejście zostało również wyrażone w dynamicznym logotypie, który ma obrazować dążenie ECO3 do dalszego rozwoju. Natomiast nasze kolory firmowe – CMYK – to swego rodzaju hołd oddany całej branży poligraficznej, w której działamy”.

Firma zapowiada, że nowa nazwa i wizerunek będą stopniowo wprowadzane w życie. Więcej informacji na temat firmy ECO3 można znaleźć na stronie internetowej http://www.ECO3.com

Źródło: ECO3


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 360 PLN/rok (brutto)
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań