Automatyzacja produkcji – to najważniejsza cecha maszyn Duplo, jakie firma promowała podczas tegorocznej edycji RemaDays Warsaw. Poza tym uwagę odwiedzających zwracały: innowacyjność i szerokie możliwości tych urządzeń. Dodatkową ich wartością są: możliwość oszczędności w zakresie zaangażowania pracowników w procesy wykańczania oraz zużycia energii i materiałów. Targi odbywały się od 1 do 3 lutego br. w centrum Ptak WarsawExpo w Nadarzynie k. Warszawy. Dla Duplo Polska zakończyły się sukcesem. Stały się bowiem okazją nie tylko do spotkań z obecnymi jej klientami, którzy poszukują kolejnych maszyn, ale także do poznania nowych, którzy planują zakup urządzeń do wykańczania.
„Możemy śmiało powiedzieć, że prezentacja Duplo podczas tej międzynarodowej imprezy była jedną z największych w zakresie maszyn do introligatorni. Goście targowi mogli zobaczyć na naszym stoisku w pracy „na żywo” wiele maszyn do wykańczania wydruków – mówi Gabriela Swat, dyrektor zarządzająca. – Odwiedzili nas zarówno przedstawiciele drukarń cyfrowych, jak również offsetowych. Maszyny Duplo obsługują bowiem wydruki z obu tych technologii.
Także firmy, które mają u siebie działy poligraficzne – nasz sprzęt doskonale sprawdza się bowiem w różnego rodzaju instytucjach czy w firmach produkcyjnych. Byli wśród nich goście nie tylko z Polski, ale także z krajów ościennych i – co ciekawe – z Azerbejdżanu, Indii, Stanów Zjednoczonych i innych, znacząco oddalonych od naszego kraju. Odwiedzający poszukiwali konkretnych rozwiązań, głównie niewielkich maszyn o sporych możliwościach. Urządzenia można było zobaczyć przy produkcji konkretnych aplikacji. Tego typu pokazy skłaniały wiele firm do podjęcia z nami rozmów oraz finalizacji kontraktów podczas targów”.
Goście podkreślali fakt, że posiadanie urządzeń z oferty Duplo może odmienić ich biznesy.
„Wiedzą o tym doskonale ci, którzy kupili u nas już kilka urządzeń – mówi Gabriela Swat. – Również firmy, które zdecydowały się na pierwszą maszynę Duplo i podczas targów rozmawiali z nami o kolejnych. Automatyzacja i możliwości, jakie oferują przyciągnęły też do nas zupełnie nowych klientów, w tym przedstawicieli firm ze stosunkowo niewielkim stażem rynkowym. Co istotne – rozmowy z nimi były bardzo rzeczowe i konkretne, dotyczyły bowiem konkretnych rozwiązań”.
Źródło: Duplo Polska