DS Smith nawiązała współpracę z firmą Carlsberg w Polsce w celu wprowadzenia opakowania DS Smith Round Wrap do wybranych linii produktów. DS Smith Round Wrap to nowe rozwiązanie do pakowania wielopaków, które ma zaokrąglone rogi, co pozwala ograniczyć zużycie folii termokurczliwej na palecie.
Większe są możliwości umieszczenia identyfikacji marki i ilustracji na zaokrąglonych rogach oraz na całej 360-stopniowej powierzchni bocznej opakowań. Z perspektywy handlu detalicznego, badanie przeprowadzone przez firmę badawczą Toluna w grudniu 2023 r. wykazało, że konsumenci wolą opakowania Round Wrap, przy czym 77% respondentów odpowiedziało, że chętniej kupują opakowania z ulepszonym opakowaniem typu Enhanced Wrap Around niż inne rozwiązania.
Reinier Schlatmann, dyrektor zarządzający regionalny, Packaging Division, East Europe, DS Smith, powiedział: „Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z Carlsberg Polska przy próbnym wprowadzeniu na rynek opakowania DS Smith Round Wrap. Ta innowacja w zakresie zrównoważonych opakowań została opracowana przy użyciu naszych Circular Design Metrics, oferując trwałość, zalety łańcucha dostaw i możliwości budowania marki. Jest to zgodne z naszym ogólnofirmowym zobowiązaniem do Redefiniowania Opakowania dla Zmieniającego się Świata oraz naszą strategią i misją Now & Next Sustainability, ponieważ pomagamy naszym klientom projektować odpady i przechodzić na gospodarkę o obiegu zamkniętym”.
Opracowano na podstawie informacji prasowej.