spot_imgspot_img

Druk na potrzeby własne (in-house)

W dzisiejszym zdigitalizowanym świecie angażowanie klienta okazuje się coraz trudniejsze. Dlatego, szukając sposobów na przyciągnięcie jego uwagi warto przyjrzeć się zaletom spersonalizowanych materiałów drukowanych. Można je dzisiaj tworzyć samodzielnie wewnątrz organizacji, a ułatwiają to rozwiązania przeznaczone dla druku na potrzeby własne (in-house).

Inwestycja we własne systemy druku wiążę się z wyższym kosztem na początku projektu, ale w dłuższej perspektywie okazuje się ona rozwiązaniem bardziej ekonomicznym i to nie tylko w obszarze marketingu.

Specjaliści zajmujący się marketingiem obserwują coraz większe zmęczenie konsumenta jego ciągłą obecnością w przestrzeni cyfrowej. Wiele osób ogranicza logowanie do sieci, a decyzjom, by do niej wracać, towarzyszą zabiegi, które ograniczają kontakt z niepożądanym kontentem. Aż 42,7% internautów na świecie korzysta z programów blokujących reklamy, co powoduje, że cyfrowe kampanie reklamowe stają się coraz mniej efektywne[1].

Wyzwaniem dla branży marketingowej staje się więc ponowne nawiązanie kontaktu z osobami, które opuściły globalną, „cyfrową wioskę”. Szukając sposobów na zaangażowanie klienta, firmy kierują uwagę ku narzędziom, które  w dobie digitalizacji straciły na znaczeniu, ale obecnie przeżywają renesans. Mowa o technologiach pozwalających na tworzenie spersonalizowanych materiałów drukowanych.

Dlaczego warto zdecydować się na druk na potrzeby własne (in-house) | Organizacje, które decydują się na wykorzystywanie druku w komunikacji, wybierają najczęściej współpracę ze specjalistycznymi drukarniami, w Europie większość firm zleca druk kolorowy, podmiotom zewnętrznym[2]. Jednak wraz ze wzrostem kosztów operacyjnych, muszą one szukać wszelkich sposobów na to, by minimalizować wydatki. I chociaż istnieje wiele powodów, przemawiających na rzecz outsourcingu, to drukowanie in-house przynosi firmom strategiczne korzyści.

Trend drukowania na potrzeby własne mógł stopniowo zyskiwać na popularności dzięki pojawianiu się urządzeń, które zapewniają uzyskiwanie wydruków wysokiej jakości bez ponoszenia dużych nakładów przeznaczonych na finansowanie drogich i produkcyjnych rozwiązań. Przez lata było to możliwe jedynie dla profesjonalnych drukarni. Dzisiaj, rozwiązania obecne np. w seriach imageRUNNER ADVANCE DX 8900 czy imagePRESS 270 pozwalają zaspakajać zróżnicowane potrzeby z zakresu druku właśnie w obszarze wydruków na potrzeby własne (in–house,) bez ponoszenia kompromisów dotyczących jakości i z utrzymaniem kosztów na niskim poziomie.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

Opakowania i etykiety

spot_img

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING

Drukarnia Interak

×