Miniony rok upłynął u firmy ABC/Allied Pressroom Products Europe – producenta chemikaliów drukarskich, znajdujących zastosowanie w druku offsetowym (arkuszowym, heatsetowym oraz coldsetowym) oraz fleksograficznym – pod znakiem licznych wyzwań rynkowych (związanych z sytuacją geopolityczną czy wszechobecną inflacją), ale też zrealizowanych przez nią planów.
Te – jak podkreśla kierujący firmą Konrad Lewandowski – zakładały utrzymanie stabilnej sprzedaży i ciągłości dostaw, a także dalszą ekspansję na rynkach o dużym potencjale wzrostu. Takim okazała się Turcja, gdzie marka ABC/Allied wróciła z sukcesem. Stało się to dzięki nawiązaniu współpracy z jej nowym, autoryzowanym dystrybutorem w tym regionie świata – firmą Aysan.
Niesłabnącą popularnością wśród drukarń ze wszystkich obsługiwanych przez ABC/Allied Pressroom Products Europe rynków cieszą się jej rozwiązania umożliwiające – jak podkreśla producent – zwiększenie jakości druku i uzyskanie znaczących oszczędności finansowych czy materiałowych, a także wyjście naprzeciw rosnącym trendom „eko” – tu sztandarowym produktem pozostaje bezalkoholowy bufor All Star Fount, którego nowa wersja już wkrótce zasili portfolio firmy.
All Star Fount – wciąż nr 1 |
„All Star Fount wciąż jest naszym największym bestsellerem, także na kluczowych dla nas rynkach, w Polsce, ale też w Korei Południowej, Japonii czy Turcji, której udziały w naszej sprzedaży dynamiczne rosną. Do chemikaliów umożliwiających zredukowanie ilości alkoholu w drukowaniu przekonuje się coraz większa grupa drukarń, o różnym profilu produkcyjnym. Ten wysokiej klasy bufor ma wiele niepodważalnych zalet, wśród których użytkownicy All Star Fount wymieniają m.in. niższe zużycie samego preparatu, wyższą jakość druku, zwiększoną stabilność procesu drukowania i lepsze jego parametry, szybsze schnięcie wydruków (a co za tym idzie – sprawniejsze przekazanie arkuszy do dalszej obróbki), zmniejszoną częstotliwość mycia maszyny, mniejsze pylenie papieru, czy działanie antybakteryjne.
W efekcie uzyskują oni szereg korzyści natury ekonomicznej i ekologicznej, poprawiając też swój wizerunek w oczach zleceniodawców. Dotyczy to np. drukarń opakowaniowych współpracujących z producentami żywności. All Star Fount posiada certyfikaty kwalifikujące go do stosowania przy drukowaniu tego typu asortymentu” – mówi Konrad Lewandowski.
Więcej na łamach czasopisma Świat Poligrafii Professional.
Źródło: ABC/Allied Pressroom