spot_imgspot_img

Czym ABC/Allied Pressroom Products Europe może się pochwalić?

- Reklama -

Miniony rok upłynął u firmy ABC/Allied Pressroom Products Europe – producenta chemikaliów drukarskich, znajdujących zastosowanie w druku offsetowym (arkuszowym, heatsetowym oraz coldsetowym) oraz fleksograficznym – pod znakiem licznych wyzwań rynkowych (związanych z sytuacją geopolityczną czy wszechobecną inflacją), ale też zrealizowanych przez nią planów.

Te – jak podkreśla kierujący firmą Konrad Lewandowski – zakładały utrzymanie stabilnej sprzedaży i ciągłości dostaw, a także dalszą ekspansję na rynkach o dużym potencjale wzrostu. Takim okazała się Turcja, gdzie marka ABC/Allied wróciła z sukcesem. Stało się to dzięki nawiązaniu współpracy z jej nowym, autoryzowanym dystrybutorem w tym regionie świata – firmą Aysan.

Niesłabnącą popularnością wśród drukarń ze wszystkich obsługiwanych przez ABC/Allied Pressroom Products Europe rynków cieszą się jej rozwiązania umożliwiające – jak podkreśla producent – zwiększenie jakości druku i uzyskanie znaczących oszczędności finansowych czy materiałowych, a także wyjście naprzeciw rosnącym trendom „eko” – tu sztandarowym produktem pozostaje bezalkoholowy bufor All Star Fount, którego nowa wersja już wkrótce zasili portfolio firmy.

All Star Fount – wciąż nr 1 |

All Star Fount

„All Star Fount wciąż jest naszym największym bestsellerem, także na kluczowych dla nas rynkach, w Polsce, ale też w Korei Południowej, Japonii czy Turcji, której udziały w naszej sprzedaży dynamiczne rosną. Do chemikaliów umożliwiających zredukowanie ilości alkoholu w drukowaniu przekonuje się coraz większa grupa drukarń, o różnym profilu produkcyjnym. Ten wysokiej klasy bufor ma wiele niepodważalnych zalet, wśród których użytkownicy All Star Fount wymieniają m.in. niższe zużycie samego preparatu, wyższą jakość druku, zwiększoną stabilność procesu drukowania i lepsze jego parametry, szybsze schnięcie wydruków (a co za tym idzie – sprawniejsze przekazanie arkuszy do dalszej obróbki), zmniejszoną częstotliwość mycia maszyny, mniejsze pylenie papieru, czy działanie antybakteryjne.

W efekcie uzyskują oni szereg korzyści natury ekonomicznej i ekologicznej, poprawiając też swój wizerunek w oczach zleceniodawców. Dotyczy to np. drukarń opakowaniowych współpracujących z producentami żywności. All Star Fount posiada certyfikaty kwalifikujące go do stosowania przy drukowaniu tego typu asortymentu” – mówi Konrad Lewandowski.

Więcej na łamach czasopisma Świat Poligrafii Professional.

Źródło: ABC/Allied Pressroom


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 360 PLN/rok (brutto)
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

ANKIETA

Tym razem zapraszamy Was do wyrażenia swojej opinii na temat odbywających się targów w Polsce dla naszej branży. Mamy nadzieję, że będzie to także wywołanie tematu do nieco szerszej dyskusji o "pomyśle" na targi i uczestnictwie zainteresowanych wystawców i gości.

Czy targi dla naszej branży mają jeszcze sens?

Dziękujemy za Twój czas! Pozostań z nami w kontakcie. Jeżeli chcesz by przygotować ANKIETĘ dla Ciebie, odezwij się na adres e-mail naszego  redaktora.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio