niedziela, 16 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Cyfryzujemy przemysł poligraficzny

- Reklama -spot_imgspot_img

„Cyfryzujemy przemysł poligraficzny” – to było hasło przewodnie Digiprint na tegorocznych międzynarodowych targach poligraficznych drupa 2024. I nic w tym dziwnego. Jeśli kiedyś druk cyfrowy był raczej ciekawostką, to już od kilku dobrych lat poligrafia jest na szczycie transformacji cyfrowej. A my w Digiprint z dumą podkreślamy, że wybrany 24 lat temu kierunek był prawidłowy.

Na międzynarodowy „maraton” poligraficzny wybraliśmy się licznym składem, ponieważ szeroka oferta produktów i dostawców pozwoliła nam reprezentować Digiprint aż na 11 stoiskach. Tylko gdyby się przejść przez każde z nich, można by wyposażyć niemalże od zera nowoczesną drukarnię o najwyższych standardach jakości i produktywności.

Szeroki wachlarz możliwości druku, dopasowany do potrzeb i profilu drukarni, zaprezentowano na hali 17 przez HP, trendsettera w cyfrowej poligrafii. Producent maszyn skupił się na najważniejszych aspektach dalszego rozwoju branży: automatyzacji, produktywności i integracji rozwiązań AI, wdrożenie których w przyszłości pomoże zwiększyć dochodowość drukarni.


Rozwiązania do druku cyfrowego HP zyskały uznanie ekspertów branży i zostały wyróżnione poprzez Europian Digital Press Award aż w 6 nominacjach. Wystawa w hali 17 przyciągnęła ponad 35000 odwiedzających, odbyło się 2500 pokazów i spotkań eksperckich, w wyniku których przekonane do technologii drukarnie zdecydowały się zainwestować w rozwiązania HP już na targach. Ale o tym opowiemy wkrótce…

Inne spojrzenie na możliwości

więcej na łamach czasopisma Świat Poligrafii Professional.


Prenumeruj Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań