Scodix poinformował o sprzedaży swojego Scodix Ultra 2500 SHD firmie Citicom Print, wielokrotnie nagradzanej amerykańskiej firmie zajmującej się drukiem komercyjnym, specjalizującej się w druku cyfrowym na żądanie, korespondencji bezpośredniej, etykietach i opakowaniach oraz oznakowaniach.
Inwestycja ta jeszcze bardziej zwiększa zdolność Citicom do dostarczania luksusowych produktów i wzmacnia zaangażowanie w innowacyjne technologie i automatyzację, umożliwiając firmie rozwój w wysoce konkurencyjnej branży druku komercyjnego.
Ciągłe skupianie się na utrzymaniu przewagi dzięki postępowi technologicznemu, Citicom Print oferuje klientom szereg korzyści, w tym niezrównaną jakość, spójność i szybki czas realizacji. Od niestandardowych przepływów pracy API, które usprawniają złożone zmienne dane dla dużych projektów direct mail, po małe zamówienia na wizytówki, Citicom nadal pozycjonuje się jako kreatywny lider i punkt kompleksowej obsługi w zakresie innowacji w zakresie druku komercyjnego.
Dodanie Scodix Ultra 2500 SHD obejmuje najnowszą technologię MLE (multi Layer Enhancement) firmy Scodix, która wprowadza nowy poziom zrównoważonego rozwoju do oferty Citicom Print, umożliwiając cyfrowe zdobienie na papierze pochodzącym z recyklingu i niepowlekanym. Ta innowacja pozwala klientom wybierać spośród szerokiej gamy przyjaznych dla środowiska opcji zdobienia, które nie tylko zwiększają efekt wizualny ich wydruków, ale także są zgodne z praktykami przyjaznymi dla środowiska.
Kevin Oakes, dyrektor generalny i właściciel Citicom, skomentował tę decyzję: „Wszechstronność Scodix Ultra 2500 SHD pozwala nam oferować naszym klientom najwyższej jakości, przyjazne dla środowiska ozdoby zarówno na papierze powlekanym, jak i niepowlekanym – niezależnie od tego, czy są to metaliczne, foliowe, tekstury czy punktowe uszlachetnianie UV. Bez minimalnych wymagań i matryc możemy zapewnić nieskończone możliwości twórcze, jednocześnie spełniając zapotrzebowanie na zrównoważone rozwiązania drukarskie”.
Zauważył również, że zdolność maszyny do szybkiej i ekonomicznej produkcji niskonakładowych ozdób doskonale wpisuje się w model biznesowy Citicom, pozwalając im sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na spersonalizowane, wyróżniające się materiały do druku.
Oakes dodaje: „Wierzymy, że Scodix Ultra 2500 SHD nie tylko wzmocni nasze relacje z obecnymi klientami, ale także przyciągnie nowych klientów, którzy chcą wyróżnić swoje materiały do druku. Ta rozszerzona oferta daje nam znaczącą przewagę konkurencyjną i spodziewamy się, że zwiększy przychody, rentowność i zadowolenie klientów”.
Proces instalacji przekroczył oczekiwania, a zespół Scodix zapewnił płynną i wydajną konfigurację oraz szkolenie. Prasa przeszła już pierwszą udaną modernizację, co jeszcze bardziej umacnia partnerstwo między Citicom i Scodix.
Mark Nixon, EVP Global Sales w Scodix, wyraził swój entuzjazm: „Jesteśmy zachwyceni, gdy firmy takie jak Citicom Print wybierają Scodix ze względu na nasz szeroki zakres możliwości zdobienia po przeprowadzeniu dokładnych analiz ekonomicznych i wydajnościowych. Jest to świadectwo naszej zdolności nie tylko do podniesienia poziomu ich oferty produktów, ale także do poprawy wyników finansowych dzięki najwyższej jakości, zrównoważonym i wizualnie skutecznym ulepszeniom”.
Źródło: Scodix