- Reklama -spot_imgspot_img

Canon: Wyjątkowy poziom zainteresowania i skala inwestycji

Pomimo spadku liczby gości w porównaniu z edycją targów w 2016 r., obecni i potencjalni klienci tłumnie odwiedzali stoisko Canon, by dowiedzieć się, w jaki sposób najnowsze rozwiązania z obszaru druku i usługi wsparcia mogą pomagać firmom w ich transformacji w duchu zrównoważonego rozwoju. Zarówno liczba potencjalnych klientów, jak i przychody ze sprzedaży były większe, niż prognozowano. Duże zainteresowanie wzbudziła wizja firmy Canon dotycząca olbrzymich możliwości, jakie otwiera druk przed biznesem.

- Reklama -

Rozpoczynając kampanię „The Power To Move” na targach drupa 2024, Canon chciał ukazać, z jaką mocą druk może działać na emocje, wspomagając w ten sposób rozwój firm, które czerpią inspiracje z transformacyjnych technologii, wiedzy i wsparcia Canon. Firma inspirowała odwiedzających stoisko rozwijanymi również  z partnerami rozwiązaniami.

Zgodnie z oczekiwaniami, sprzedaż zarówno rolowych, jak i arkuszowych urządzeń do druku komercyjnego i wydawnictw promocyjnych była bardzo wysoka. Mowa tu w szczególności o atramentowej maszynie ProStream 2133 i arkuszowym systemie atramentowym varioPRINT iX3200. Coraz większe inwestycje rynku w systemy atramentowe, przełożyło się na duże zainteresowanie, jakie wzbudzały nowe urządzenia varioPRINT iX1700 i varioPRESS iV7. Cieszy to szczególnie, biorąc pod uwagę, że rozwiązania te będą dostępne dopiero w przyszłym roku.

Druk tonerowy pozostaje rozwiązaniem oferowanym przez wielu dostawców. Tym bardziej warte uwagi było to, że inwestycje klientów w kolorowe urządzenia Canon imagePRESS z serii V i monochromatyczne urządzenia varioPRINT przekroczyły najśmielsze oczekiwania.


Dostrzegając możliwości rozwoju biznesu, które daje druk wielkoformatowy wykorzystywany w druku aplikacji do dekoracji wnętrz, produkcji tapet, opakowań czy wydrukach artystycznych, Canon zaprezentował systemy Arizona, Colorado i imagePROGRAF, a także nową generację urządzeń colorWAVE i plotWAVE do zastosowań CAD.

Siła partnerstw | Wysokojakościowe wydruki realizowane na urządzeniu Canon Arizona cieszyły się dużym zainteresowaniem gości odwiedzających wystawę „World Unseen”. Prezentowane na niej prace będą pokazywane podczas specjalnej trasy w regionie EMEA aż do końca 2024 roku.

Przedstawiono także dokonania zwycięzcy projektu Creative Futures, Bower Collective. Brytyjski dostawca naturalnych produktów dla gospodarstwa domowego i higieny osobistej pokazywał na przykładzie opakowań wielokrotnego użytku, jak współpraca z ekspertami technologicznymi może przynosić dobre efekty w postaci skutecznej, wielokanałowej kampanii, będącej odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorców w zakresie wzmacniania biznesu.

Na stoisku zaprezentowano także Publishing 2030 Accelerator, projekt bazujący na inicjatywie Future Book Forum, który koncentrował się na kwestii postępów branży w działaniach zgodnych ze zrównoważonym rozwojem. Prace i wydruki ukazywały, jak duże znaczenie ma wsparcie, jakie Canon zapewnia akcjom charytatywnym realizowanym w ramach licznych partnerstw, m.in.: z afrykańskim oddziałem UN SDG Book Club i brytyjską organizacją charytatywną Topic Heroes.

W ciągu 11 dni targów, razem z partnerami zajmującymi się finiszingiem, Canon wydrukował i przekazał różnym organizacjom na całym świecie 10 000 książek, a także dostarczył niemieckim organizacjom pozarządowym blisko 10 000 pocztówek, plakatów i broszur.


Canon, podczas unikatowej prezentacji, pokazywał także, w jaki sposób sprzedawcy detaliczni mogą skutecznie mierzyć się z wyzwaniami marketingowymi, a odwołując się do współpracy z niemieckim sprzedawcą mebli POCO, eksperci Canon przekonywali, że druk pozwala na dobre dotarcie z przekazem do wybranych grup klientów. Odwiedzający mogli przekonać się też, w jaki sposób druk wspiera procesy zakupowe – wydruki służą do oznaczania punktów sprzedaży, dostarczają  informacji o produkcie, a także kreują nowe doświadczenia dzięki takim aplikacjom jak m.in.: tapety, grafiki okienne i podłogowe, blaty i wykładziny meblowe. Ponadto, demonstrując swoje wsparcie dla różnorodności w branży, Canon zorganizował na swoim stoisku udane wydarzenie networkingowe „Girls Who Print”.

Jennifer Kolloczek, Senior Director, Marketing & Innovation, Production Printing, Canon EMEA powiedziała:

Przedstawiając przykłady współpracy z firmami i partnerami technologicznymi, Canon ukazał ogromny potencjał współczesnego druku. Wspólnie z naszymi partnerami będziemy nadal wprowadzać innowacje i kształtować przyszłość naszej branży dzięki innowacyjnym modelom biznesowym oraz nowym technologiom i usługom – od produkcji na żądanie, zautomatyzowanych i skalowalnych rozwiązań, po różnorodne aplikacje i wysokonakładową personalizację. Wszystko po to, by zapewniać wyjątkowo efektywne, wielokanałowe doświadczenia konsumenckie.

Źródło: Canon


Prenumeruj newsletter Świat Poligrafii Professional
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

ANKIETA

Strefa - TWOJE PREMIUM - powstaje dla Ciebie. My posiadamy swoją wizję tego obszaru, ale najważniejsze jest dla nas to, czego Ty oczekujesz. Pomóż nam w realizacji tego projektu. Chętnie poznamy Twoje potrzeby!

Już 26 czerwca pojawi sie tutaj kolejna ankieta. 

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma. 

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img