czwartek, 13 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Bluejet, Revoria, Fujifilm

- Reklama -spot_imgspot_img

Bluejet to prężnie działająca, wysoce zautomatyzowana firma, posiadająca bogaty park maszynowy (w tym – jak podaje Piotr Kaczorowski – jako jedyna w Polsce firma poligraficzna mająca 3 roboty wspomagające jej pracę). Od lat stawia na nietuzinkowe rozwiązania, kompleksowość usług, innowacyjność i automatyzację oraz ekologię. Jak zapewniają jej właściciele, słowa „kreatywność, rzetelna obsługa, terminowość, wysoka jakość” mają tu od lat duże znaczenie.

Firma stale inwestuje, by móc realizować ciekawe aplikacje, które następnie oferuje swoim klientom. Wszystko po to, by z kolei ich produkt mógł być wydrukowany sprawnie i w wysokiej jakości, a jednocześnie, by wyróżniał markę zleceniodawcy. Na realizację tych założeń pracuje tu niemal 100 osób, które budują sukces firmy. Bluejet obsługuje swoich klientów kompleksowo – od pomysłu, poprzez jego realizację, na dostawie finalnego produktu kończąc i – jak zapewnia Piotr Kaczorowski – nie jest to obsługa standardowa.

„Zawsze staramy się kreować nowe pomysły – mówi – oferować nowe rozwiązania i zarażać tymi ideami naszych klientów. Ich realizacja nie byłaby jednak możliwa bez innowacyjnych maszyn, a do takich należy ostatni nasz zakup – Fujifilm Revoria Press PC 1120. Przejęła tu pracę z urządzenia innego producenta i niemal od razu dwukrotnie zwiększyła naszą wydajność w zakresie druku cyfrowego”.

„We wszystkich testach Fujifilm Revoria wypadła najlepiej” | Kiedy w firmie Bluejet pojawił się pomysł zakupu nowszej maszyny do druku cyfrowego, firma przyjrzała się ofercie kilku producentów. Mimo iż z Fujifilm Bluejet współpracuje od lat, ceni sobie tego dostawcę, jego produkty, serwis i wzajemne relacje, to jednak przed każdym zakupem testuje urządzenia różnych producentów.

„We wszystkich testach Fujifilm Revoria Press PC 1120 wypadała najlepiej, a w zakresie drukowania równych apli nie ma na rynku żadnej konkurencji – mówi Piotr Kaczorowski. – Innowacyjna, 10-bitowa głębia barw zastosowana w tym rozwiązaniu jest przewagą Fujifilm nad innymi producentami, oferującymi urządzenia bazujące na głębi 8-bitowej”.

Mówi Agnieszka Głowacka, Business Development Manager POD w firmie Fujifilm:

„10-bitowa głębia daje możliwość odwzorowania ponad miliarda barw, co gwarantuje jakość na poziomie technologii offsetowej. Revoria zapewnia możliwość drukowania z prędkością do 120 A4 na minutę, niezależnie od podłoża, w tym także stosowanego przy unikalnych produktach końcowych, co otwiera przed użytkownikami tego urządzenia szerokie możliwości”.

Źródło: Fujifilm


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 360 PLN/rok (brutto)
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

więcej...

Cyfrowa produkcja etykiet z Krakowa 

Firma COPYSHOP z siedzibą w Krakowie to miejsce, w którym realizowane są wysokiej jakości wydruki. Nieprzerwanie od 2009 roku CS obsługuje zarówno klientów indywidualnych,...

Xerox wprowadza dwie nowe maszyny do druku cyfrowego do ekosystemu produkcyjnego

Firma Xerox (NASDAQ: XRX) ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek nowej serii Xerox® Proficio™ Production Series podczas targów PRINTING United Expo, corocznego wydarzenia branży druku produkcyjnego, wraz...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Podcast nr 166: Made in...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań