poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Instalacja Ricoh w rosyjskiej drukarni T8

- Reklama -spot_imgspot_img

T 8, największa rosyjska drukarnia cyfrowa oferująca druk książek na życzenie, która w ostatnim czasie zainwestowała w atramentowe systemy produkcyjne na papier ciągły firmy Ricoh. T8 zmodernizowała swój park maszynowy i wzbogaciła go o modele Ricoh Pro™ VC20000 oraz Pro™V20000.

T 8 postawiło również na dwie maszyny Ricoh Pro V20100, Ricoh Pro™ VC20000 oraz dwa systemy Ricoh Pro™ C9200 (wykorzystywane głównie do druku okładek książek), w celu stworzenia szybkiego, wysoce zintegrowanego i zoptymalizowanego środowiska produkcyjnego.

Sergey Boev, Technical Director w T 8, powiedział:

“Zależało nam na ujednoliceniu i zyskaniu możliwości elastycznego planowania procesu produkcyjnego. Wcześniej korzystaliśmy z rozwiązań różnych producentów. Wymagało to przygotowania impozycji dostosowanej do każdego z tych systemów. Przez to nie mogliśmy sprawnie przenieść zlecenia z jednej maszyny na drugą. Sprawiało to też, że produkcja pojedynczych sztuk książek była zbyt czasochłonna, a nam zależało na maksymalnym przyspieszeniu realizacji prac. Elastyczność, którą dają nam systemy Ricoh pozwala nam dostosować się do trendów na rynku. W ciągu ostatnich 3 lat zaobserwowaliśmy spadek nakładów z 200 do 30 sztuk przy jednoczesnym wzroście zamówień”.

Źródło: Ricoh

Prenumeruj Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań