spot_imgspot_img

Już jest NIEZBĘDNIK POLIGRAFA #132. Czy targi mają jeszcze sens?

- Reklama -

Dokładnie pamiętamy, kiedy rozpoczynaliśmy swoja przygodę z podcastami dla poligrafii. Praktycznie prawie dwa lata poszukiwaliśmy możliwości realizacji, to znaczy zgody pierwszych gości na realizację tego projektu.

Pamiętamy, jak ekscytowaliśmy się… 4000 pobrań… to było dla nas prawdziwe zaskoczenie. Dzięki Wam udało się w ostatnich dniach dojść do wręcz niebywałego wyniku … 22 500 pobrań w sferze audio (Apple podcast, Spotify) i dodatkowo tę ilość można powiększyć o premierowe edycje na kanale YouTube.

Bardzo dziękujemy naszym gościom za możliwość rozmów, Wam za cierpliwość i słuchanie. To niesamowite, jak wiele od Was napływa tematów na kolejne odcinki. NIEZBĘDNIK POLIGRAFA pozostaje na 2025 rok.


Tym razem omawiamy targi drupa 2024. To najważniejsze wydarzenie branży poligraficznej na świecie. Nie jest łatwo podsumować to wszystko, co działo się podczas tej edycji targów. Jedni mówią, że jest wyznacznikiem rozwoju poligrafii na najbliższe lata, inni wręcz mówią, że jest schyłkową formą reklamy technologii i kontaktu z klientami.

Z Izabelą Talmont z firmy EMIPAK rozmawiamy o tym, jak ona postrzega targi i czy rzeczywiście warto było poświęcić 10 dni, by spotkać się z klientami.

Izabela Talmont – Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Zarządzanie i Marketing) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa). Ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych.

Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach FMCG: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline Cosmetics, 3M Consumer Health Care, Canpol, Spectrum Brands oraz Medela. Obecnie jest członkiem Zarządu firmy Emipak i współpracuje z drukarniami fleksograficznymi, jako dostawca rozwiązań dla branży poligraficznej.

Od 2011 jest związana również z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to główne obszary szkoleniowe. Autorka publikacji w prasie marketingowej i poligraficznej.

Nasz gość Izabela Talmont

Zapraszamy do naszego NIEZBĘDNIKA POLIGRAFA. A w nim wiele tematów dotyczących szeroko rozumianej poligrafii. Jednak bez nadęcia. Z dozą humoru i wiedzy. Nasi goście dzielą się swoimi spostrzeżeniami, doświadczeniami, wiedzą i nieco innym pojmowaniem tego, co wiąże się nam wszystkim z pojęciem „poligrafia”.

Zatem technologia, innowacyjność, wzloty i upadki, projekty, które udało się zrealizować i takie, które jeszcze muszą poczekać. Jednym słowem … POLIGRAFIA.

Wszystkie podcasty zostały przez naszą redakcję podzielone na sezony, w których prezentujemy od 6 do 7 odcinków. Wiele z tych tematów nie straciło swojej aktualności. Warto słuchać. Podcasty redakcji ŚWIAT POLIGRAFII PROFESSIONAL powstają w Studio 3po3. Prowadzącym jest Mirosław Pawliński red. naczelny. Słuchaj na YouTube, Spotify, Apple Podcasts oraz Deezer.

Naszymi gośćmi byli dotychczas między innymi: Tadeusz Figurski (TadePack), Marcin Wójcik (LFP Industrial Solutions), Tomasz Kugaudo (Avargraf), Sławomir Iwanowski (SCODIX), Paweł Szpil (2Press), Jacek Kobyliński (Muller Martini), Łukasz Żarnecki (Heidelberg Polska), Jakub Szczepaniak (Avargraf), Jarek Krasnodębski (Heidelberg Polska), Piotr Lis (3M), Gabriela Swat (Duplo Polska), Zbigniew Bohdan (Emipak), Małgorzata Szczotka (CMC}, Szymon Symonowicz (Digiprint), Stefan Piotrowski (ECO3), Krzysztof Książek (Digiprint), Zbigniew Jemioło (Digiprint), Izabela Talmont (Emipak), Mirosław Bohdan (Emipak), Paweł Szarubka (Integrator Systemów Poligraficznych), Mateusz Woźniak (Konica Minolta), Alicja Bednarek (Canon), Marcin Zaporowski (HP), Łukasz Chruśliński (Mark Andy), Marcin Śpiewok (Silbo), Marta Paprocka (Silbo), Krzysztof Pindral (Heidelberg Polska) Karolina Kępska-Tlaga i Wiktoria Majewska (Vilpol), Andrzej Wasielak (Koenig & Bauer CEE), Marcin Śpiewok (Silbo), Marta Paprocka (Silbo)… i cała grupa tych, których usłyszeliście i usłyszycie już wkrótce…

ANKIETA

Pierwsza ankieta w roku 2025 dotyczy przede wszystkim tego, co sądzicie o najbliższych miesiącach.
Jakie będą dla poligrafii?

Jaki będzie rok 2025 dla poligrafii?

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio