Dokładnie pamiętamy, kiedy rozpoczynaliśmy swoja przygodę z podcastami dla poligrafii. Praktycznie prawie dwa lata poszukiwaliśmy możliwości realizacji, to znaczy zgody pierwszych gości na realizację tego projektu.
Pamiętamy, jak ekscytowaliśmy się… 4000 pobrań… to było dla nas prawdziwe zaskoczenie. Dzięki Wam udało się w ostatnich dniach dojść do wręcz niebywałego wyniku … 22 500 pobrań w sferze audio (Apple podcast, Spotify) i dodatkowo tę ilość można powiększyć o premierowe edycje na kanale YouTube.
Bardzo dziękujemy naszym gościom za możliwość rozmów, Wam za cierpliwość i słuchanie. To niesamowite, jak wiele od Was napływa tematów na kolejne odcinki. NIEZBĘDNIK POLIGRAFA pozostaje na 2025 rok.
Już od 12.12.2024 rozpoczynamy kolejne sezony podcastu. Nic nie zmieniamy, czwartek o godz. 15:00 premierowe wydania. Przygotowaliśmy dużo niespodzianek i wiele nowych twarzy… ekspertów branży poligraficznej. Jeszcze raz dziękujemy i zapraszamy do słuchania!
Tym razem omawiamy targi drupa 2024. To najważniejsze wydarzenie branży poligraficznej na świecie. Nie jest łatwo podsumować to wszystko, co działo się podczas tej edycji targów. Jedni mówią, że jest wyznacznikiem rozwoju poligrafii na najbliższe lata, inni wręcz mówią, że jest schyłkową formą reklamy technologii i kontaktu z klientami.
Z Izabelą Talmont z firmy EMIPAK rozmawiamy o tym, jak ona postrzega targi i czy rzeczywiście warto było poświęcić 10 dni, by spotkać się z klientami.
Izabela Talmont – Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Zarządzanie i Marketing) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa). Ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach FMCG: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline Cosmetics, 3M Consumer Health Care, Canpol, Spectrum Brands oraz Medela. Obecnie jest członkiem Zarządu firmy Emipak i współpracuje z drukarniami fleksograficznymi, jako dostawca rozwiązań dla branży poligraficznej.
Od 2011 jest związana również z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to główne obszary szkoleniowe. Autorka publikacji w prasie marketingowej i poligraficznej.