16. edycja targów Festiwal Marketingu dobiegła końca. Lokalizacja jak zawsze zrobiła swoje. Wśród wystawców całe grono firm związanych bezpośrednio z przeróżnymi działaniami marketingowymi. Począwszy od koszulek, gadżetów, kalendarzy … po firmy zajmujące się w całości obsługą reklamową.
To ciekawe, ale wśród wystawców pojawiła się całkiem spora grupa firm związanych z poligrafią. W tym, oczywiście Canon, Epson, Amagraf, Atrium itd. Każdy, kto poszukiwał interesujących produktów, mógł znaleźć coś dla siebie.
My zwróciliśmy uwagę na drukarnię Druk Polska, która zaprezentowała swoje możliwości w produkcji uszlachetnionych cyfrowo publikacji, kalendarzy, czy opakowań. Zaprezentowane na stoisku egzemplarze rzeczywiście robiły duże wrażenie na zwiedzających.
O samych targach, podsumowanie itd. zapewne zaprezentujemy za kilka dni. Poniżej tylko trochę zdjęć do obejrzenia, by przybliżyć Państwu klimat tego wydarzenia.