Pierwsza jadalna drukarka atramentowa zatwierdzona przez NSF

- Reklama -

Firma Baking Betty’s, zlokalizowana w Mall of America w stanie Minnesota, wykorzystała Eddie, ™ The Edible Ink Printer firmy Primera Technology, aby zaspokoić duże zapotrzebowanie na spersonalizowane ciasteczka.

Eddie, ™ The Edible Ink Printer firmy Primera , drukuje pełnokolorowe logo, zdjęcia i tekst bezpośrednio na powierzchni ciastek, lizaków, makaroników, toppersów z białej czekolady i innych wyrobów cukierniczych. Trzymając do dwunastu 3,5-calowych (90 mm) ciasteczek na obrotowej tacy, każde ciasteczko jest automatycznie wciągane do drukarki pojedynczo. Następnie drukarka drukuje bezpośrednio na powierzchni przedmiotu, obraca się oraz podaje i drukuje następny plik.

Według założycielki Baking Betty, Emily Osterberg, firma otrzymywała wiele zapytań o pliki cookie z niestandardowym logo i niestandardowymi obrazami w plikach cookie. Przed zakupem Eddie ™ firma Baking Betty’s korzystała z jadalnych arkuszy lukru, które trzeba było drukować pojedynczo i zdejmować pojedynczo.

Osterberg powiedział, że po zbadaniu i wypróbowaniu różnych produktów w celu znalezienia najlepszego rozwiązania, zdecydowali się na drukarkę Primera Technology. 

„Z Eddie”, powiedział Osterberg, „to po prostu produkt lepszej jakości, oszczędza nam mnóstwo czasu, ponieważ drukujesz dokładnie do pliku cookie. Czas realizacji pakietu jest dla nas ogromny. Bardzo ważne jest, aby była to drukarka ze stali nierdzewnej do zastosowań spożywczych. Jest bardzo łatwy w użyciu, więc możesz po prostu wrzucić ciasteczka prosto do Eddie ™  i je zdjąć. Jest łatwy do czyszczenia i jest to po prostu bardzo płynny proces… nigdy nie byłbyś w stanie stwierdzić, że jest to wydrukowane jadalnym tuszem na ciasteczku ”.

Więcej: WWW

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

Opakowania i etykiety

spot_img
spot_img
spot_img

Ankieta

Zapraszamy do udziału w ankietach przygotowanych przez naszą redakcję. Zawsze warto wiedzieć więcej. Wyniki prezentowanych ankiet są publikowane na WWW lub w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional.

Dziękujemy za Twój czas!

Czy sztuczna inteligencja (AI) dla poligrafii to szansa czy zagrożenie?