Pełna integracja AR Packaging z BSC Drukarnia Opakowań

- Reklama -

Spółki z grupy AR Packaging nabędą w ramach wezwania ponad 37% akcji BSC
Drukarnia Opakowań. Z udziałem 98,17% w akcjonariacie polskiego producenta
opakowań z tektury, AR Packaging zamierza w pełni zintegrować działalność firmy i tym samym wzmocnić swoją strategiczną pozycję w Europie ŚrodkowoWschodniej.

Po nabyciu rlc packaging i pośrednio większościowego pakietu akcji BSC Drukarnia Opakowań, oraz odkupieniu akcji należących wcześniej do menedżerów polskiej spółki, AR Packaging ogłosił wezwanie na wszystkie pozostałe akcje. Proces ten jest właśnie finalizowany, a transakcja zostanie rozliczona 3 kwietnia 2020 r. Przekroczenie progu 95% w ogólnej liczbie głosów na walnym zgromadzeniu BSC Drukarnia Opakowań umożliwi AR Packaging przeprowadzenie przymusowego wykupu pozostałych akcji spółki.

– Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, docelowo zamierzamy zwiększyć nasz udział w BSC Drukarnia Opakowań do 100%, wycofać akcje spółki z obrotu giełdowego i w pełni zintegrować jej działalność z naszą grupą. Cieszę się, że ten scenariusz właśnie się realizuje, umożliwiając nam osiągnięcie synergii operacyjnych i zwiększając możliwości działania spółki na coraz bardziej konkurencyjnym rynku – powiedział Harald Schulz, prezes AR Packaging. – Ten krok wpisuje się w nasze plany strategiczne. Dzięki niemu będziemy jeszcze silniejszym partnerem dla naszych kluczowych klientów i na rynku Europy Środkowo-Wschodniej.

Zapisy na sprzedaż akcji BSC Drukarnia Opakowań w wezwaniu przyjmowane były od 12 lutego do 26 marca br. Inwestor strategiczny oferował 40,50 zł za każdą akcję polskiej firmy. Na wezwanie odpowiedziała zdecydowana większość akcjonariuszy mniejszościowych.

Źródło: WWW

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

Opakowania i etykiety

spot_img
spot_img
spot_img

Ankieta

Zapraszamy do udziału w ankietach przygotowanych przez naszą redakcję. Zawsze warto wiedzieć więcej. Wyniki prezentowanych ankiet są publikowane na WWW lub w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional.

Dziękujemy za Twój czas!

Czy sztuczna inteligencja (AI) dla poligrafii to szansa czy zagrożenie?