Moment na inwestycje?

- Reklama -

Targi InterPack i Drupa zostały odwołane dokładnie tak samo, jak wiele innych większych i mniejszych imprez targowych. Wspomniane targi są jednak wyznacznikami trendów i zmian zachodzących w naszych branżach na najbliższe miesiące i lata. Czy zmiana terminu na kolejny rok jest dobrym rozwiązaniem? Czy firmy będą czekać z nowościami na ich edycję? Co tak naprawdę  zmieni się w najbliższym czasie? To wybrane zagadnienia przygotowane przez naszą redakcję, na które zgodzili wypowiedzieć się następujące osoby: Agnieszka Kopecka, Kopecka Konsulting; Tadeusz Figurski, Versor Trade oraz Jacek Kobyliński, Müller Martini.

Jak mogą wyglądać scenariusze na najbliższe miesiące dla naszej branży?

Tadeusz Figurski: Zamknięcie granic, niepewność jutra stawia przed nami bardziej egzystencjalne pytania o własną przyszłość, o rodzinę, o bliskich. To nie jest czas na nowe decyzje strategiczne w zakresie rozwoju. Przystopowanie konsumpcji pociągnie za sobą wychłodzenie atmosfery sprzyjającej inwestycjom. Po otwarciu granic, zakończeniu krajowej kwarantanny potrzeba będzie paru tygodni, a może miesięcy do odzyskania równowagi i powrotu do normalności.

Kwarantanna przyczyniła się do systemowego przejścia na komunikację zdalną i tak już zostanie, zwiększony strumień sprzedaży internetowej już się nie przystopuje. Dla branży opakowaniowej to dalszy wzrost opakowań dedykowanych pod e-commerce. W ślad za nowymi potrzebami rozwinie się branża drukarni opakowań dla tego segmentu handlu…

Więcej w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

Opakowania i etykiety

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ankieta

Zapraszamy do udziału w ankietach przygotowanych przez naszą redakcję. Zawsze warto wiedzieć więcej. Wyniki prezentowanych ankiet są publikowane na WWW lub w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional.

Dziękujemy za Twój czas!

Czy sztuczna inteligencja (AI) dla poligrafii to szansa czy zagrożenie?