Heidelberg Wallbox wyróżniony “Top Brand”

- Reklama -

Niemiecki rynek elektromobilności silnie rośnie, o czym świadczą najnowsze dane Federalnego Urzędu Transportu Samochodowego (KBA). W październiku 2020 r. licencjonowano ponad 23 000 nowych samochodów z napędami całkowicie elektrycznymi, co stanowi 8,4 proc. Wraz ze wzrostem sprzedaży samochodów elektrycznych rosną również wymagania dotyczące infrastruktury ładowania.

Dotacja inwestycyjna dostępna od banku KfW ze skutkiem od listopada 2020 r. podkreśla również, jak ważna jest rozbudowa stacji ładowania. Niedawne badanie klientów końcowych przeprowadzone przez firmę zajmującą się badaniami rynkowymi i ekonomicznymi EUPD Research z siedzibą w Bonn wyraźnie pokazało znaczenie prywatnych stacji ładowania.

W badaniu wzięło udział prawie 2000 obecnych i potencjalnych właścicieli samochodów elektrycznych, z których 82% wskazało, że posiadanie prywatnej stacji ładowania jest “ważne” lub “bardzo ważne” w kontekście ich zakupu. Około 700 respondentów posiada już pojazd elektryczny, a ci, którzy zainstalowali Wallbox z Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg), powiedzieli, że są bardzo zadowoleni z produktu i polecą go innym.

Na tej podstawie, Heidelberg Wallbox jest przyznawany EUPD Research Top Brand Wallbox pieczęć, która firma daje do marek i produktów zidentyfikowanych jako najlepsze marki w niezależnych ankietach klientów.

“Cieszymy się, że otrzymaliśmy pieczęć Top Brand Wallbox dla systemów Wallbox w Heidelbergu, ponieważ odzwierciedla ona wysoki poziom zadowolenia użytkowników z naszych rozwiązań do ładowania. Pozytywne opinie naszych klientów podkreślają, że Heidelberg zadomowił się na kluczowym przyszłym rynku elektromobilności z konkurencyjnym portfolio”, mówi Ulrich Grimm, head of Electromobility w Heidelbergu.

Źródło: Heidelberg

 

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

Opakowania i etykiety

spot_img
spot_img
spot_img

Ankieta

Zapraszamy do udziału w ankietach przygotowanych przez naszą redakcję. Zawsze warto wiedzieć więcej. Wyniki prezentowanych ankiet są publikowane na WWW lub w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional.

Dziękujemy za Twój czas!

Czy sztuczna inteligencja (AI) dla poligrafii to szansa czy zagrożenie?