Future Promotion Forum 2020: jak wzbudzać emocje w świecie napędzanymi danymi?

- Reklama -

14 października 2020 r. firma Canon zorganizowała pierwsze wirtualne Future Promotion Forum – wydarzenie gromadzące blisko 600 specjalistów ds. marketingu, przedstawicieli agencji kreatywnych i medialnych, dostawców druku oraz działów druku korporacyjnego z całej Europy. Była to trzecia edycja konferencji, która zyskała już status cenionej i znanej imprezy dla marketerów, poszukujących nowych i innowacyjnych sposobów na zwiększenie zaangażowania klientów.

Nadrzędny przekaz był jasny: doświadczenie klienta, czyli uczucia, jakie w kliencie wywołuje interakcja z marką, jest najważniejszym wyróżnikiem marketingu. W cyfrowym świecie należy bowiem przypomnieć markom, że ich klienci to coś więcej, niż tylko dane. Łącząc technologię oraz naukę behawioralną, marki mogą teraz indywidualizować swoje wielokanałowe kampanie marketingowe.

W ten sposób specjaliści od marketingu są w stanie nawiązać emocjonalną więź ze swoimi docelowymi klientami i poprowadzić ich od świadomości do zakupu, zapewniając lepszy zwrot z inwestycji.

To dobra wiadomość dla druku, uznawanego za jedno z niewielu narzędzi marketingowych, które, jak udowodniono, wywołują emocjonalną reakcję klientów i mają trwały wpływ na ich decyzje. W połączeniu z możliwością dostarczania kampanii wielokanałowych, aby dotrzeć do klienta z właściwym przekazem we właściwym czasie, marketerzy dysponują skuteczną metodą wzmocnienia cyfrowych elementów swoich kampanii.

Eksperci o zachowaniu równowagi między technologią a klientem

Rozpoczynając wydarzenie online, Mark de Bruijn, holenderski autor i dyrektor ds. marketingu w regionie EMEA w Smartly.io, podkreślił wagę, jaką należy przykładać do zapewnienia wyjątkowej obsługi klienta poprzez zachowanie równowagi między technologią a człowiekiem.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

Opakowania i etykiety

spot_img
spot_img
spot_img

Ankieta

Zapraszamy do udziału w ankietach przygotowanych przez naszą redakcję. Zawsze warto wiedzieć więcej. Wyniki prezentowanych ankiet są publikowane na WWW lub w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional.

Dziękujemy za Twój czas!

Czy sztuczna inteligencja (AI) dla poligrafii to szansa czy zagrożenie?