Można byłoby powiedzieć, że dla wielu osób marka Epson jest wystarczająco znana, by móc założyć, że właściwie już wszystko o niej wiemy.
Tymczasem, to tylko znajomość powierzchowna… bo jak okazuje się, podczas ostatniej edycji targów drupa 2024 nawet naszej redakcji było niezwykle trudno dostać się do stoiska tej firmy i z bliska obejrzeć urządzenia drukujące… etykiety. Tak, Epson jest w etykietach i o ile nam wiadomo, to już III generacja tych urządzeń jest dostępna w Europie, a za niedługo będzie już IV generacja.
Dlaczego w tej przestrzeni nie było firmy Epson w Polsce? Jak to się stało, że dopiero od kwietnia będzie możliwość oficjalnego zakupu urządzeń do druku etykiet marki Epson? Czy już oficjalnie rusza serwis, prezentacje i możliwość poznania unikalnych technologii na terenie Polski? Podobno… już wszyscy główni gracze są dostępni u nas. Podobno rynek już jest „podzielony”. Ach, to wspaniale! Uwaga! Wejście smoka… Epson na tapet od kwietnia.
Dokładnie o takich tematach rozmawiamy z Tomaszem Kucińskim z firmy Epson, który oficjalnie od 1 kwietnia (nie mylić z nadmiernym poczuciem humoru) wprowadza urządzenia firmy Epson do Polski z obszaru drukowania i uszlachetniania etykiet.
Zapraszamy do wysłuchania naszej rozmowy.
online
Epson, Mirosław Pawliński, Świat Poligrafii Professional, Tomasz Kuciński