Wielokrotnie powtarzamy, że o poligrafii można mówić dokładnie tak, jak jest w przysłowiu „szewc bez butów chodzi”. Posiadamy tę unikalną siłę, by wykorzystując narzędzie jakim jest papier, wzbudzać emocje.
Jesteśmy organoleptyczni i czasami zapominamy o tym, jak wiele możemy zaprezentować drukując konkretne materiały. Jeżeli dołożymy do tego historie, te związane z naszą firmą i dodatkowo użyjemy nowych mediów, możemy opowiadać o nas, o firmie, o ludziach pracujących i ich pasji do drukowania. To właśnie historie tworzą naszą markę – także w poligrafii, a nawet więcej. Potrafią bowiem, przywiązać do nas klientów.
Zapraszamy Was do wysłuchania podcastu, a właściwie rozmowy Izabeli Talmont i Wojciecha Mataczyńskiego, którzy spotkali się tutaj po raz pierwszy, ale chyba też i nie ostatni. Jak możecie przypuszczać, kiedy spotyka się dwoje guru z marketingu i rozmawiają, to zawsze jest coś ciekawego do wysłuchania. I teraz, jest dokładnie właśnie tak.
online
Izabela Talmont, Wojciech Mataczyński