12. edycja Sympozjum Druku Online

Czy gorączka złota w druku online się skończyła? Czy europejski akt w sprawie dostępności – ustawa o dostępności w Internecie – uniemożliwi w przyszłości korzystanie z internetu w formie drukowanej? Czy to zabije model biznesowy? 

Dlaczego „standardowe drukarnie internetowe” działają tylko w ograniczonym zakresie, podczas gdy drukarnie odnoszą większe sukcesy w social sellingu niż kiedykolwiek? W jaki sposób drukarki online – pomimo automatyzacji – mogą sprawić, że klient znów znajdzie się w centrum? I: Jak, do diabła, możemy w końcu wykorzystać sztuczną inteligencję, aby produkcja w druku online była opłacalna? A co dokładnie Zipper rozumie pod pojęciem „social selling”?

Są to oczywiście tematy sympozjum online 2025, które odbędzie się w dniach 3 i 4 kwietnia w Centrum Kongresu Naukowego w Monachium. A nasza lista prelegentów jest imponująca: Michael Fries (VistaPrint) i Christoph Gamper (CEO Durst Group) wygłoszą przemówienia otwierające oba dni sympozjum. Na scenie pojawią się Simon Cooper z Onlineprinters, Johannes Kautz z Hoodie Hoo i Hans Scheffer z HelloPrint. Hans po raz pierwszy zaprezentuje publiczności swoją wizję „Budowanie firmy poligraficznej opartej na sztucznej inteligencji dzięki sile ludzi i technologii”.

Ekspertka ds. CX Annegret Bönemann przypomni nam, że nasi klienci to ostatecznie zawsze ludzie w swojej prezentacji „Od punktów styku do punktów zaufania: zorientowanie na klienta jako klucz do lojalności wobec marki”. Już dla mnie atrakcja!

Blok tematyczny „Social Selling” zostanie poruszony przez influencera YouTube i TikTok Ricka Azasa ze swoim „Deep Dive into Influcencer Business” oraz Floriana Hommeyera, który przedstawi swoją prezentacją „Social Commerce – Honest Business without Bullshit!”.

Ponadto Leon Mehlau zaprezentuje „Automatyzację wspomaganą przez sztuczną inteligencję – czyli: NoCode ratuje MŚP”, pokazując rzeczywiste aplikacje w sektorze AI, z których można korzystać od razu, a przede wszystkim, które od razu się zwracają.


Prenumeruj newsletter Świat Poligrafii Professional
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

3 kwietnia @ 15:00
15:00 — 16:00 (1h)

Monachium

ops, zipcon

Tutaj możesz wysłuchać…